מנפצי המיתוסים: 4 מיתוסים על טיפוח הזקן

אל תאמינו לכל מה שאתם קוראים באינטרנט: תפעילו שיקול דעת ותבדקו היטב את העובדות. כדי שלא תבזבזו את הכסף שלכם לחינם ותפגעו ברעמת השיער האהובה והיקרה שמכסה את פניכם, הגיע הזמן להכיר 4 אמונות תפלות על טיפוח הזקן שאתם חייבים להוציא מהראש.

1. גילוח של הזקן מזרז את צמיחתו!

לגלח את הזקן

מדובר במיתוס ותיק שעדיין מכה גלים ברחבי העולם. הטענה הנפוצה הזאת קובעת שאם תגלחו את שיער הפנים שלכם לעיתים קרובות, הוא יצמח מהר יותר.

לא צריך להיות גאון גדול כדי להבין שמדובר בשטויות. תחשבו לרגע בהיגיון: כדי לגדל זקן עבה וארוך, צריך לגלח אותו בצורה קבועה? תודו שמשהו פה לא מסתדר. אבל המון אנשים מתפתים להאמין לשקר הזה וחבל.

פעם אחר פעם כבר הוכח באופן מדעי, שגילוח לא משפיע על קצב צמיחת השיער. גברים רבים שמגלחים לגמרי את הזקן שלהם, ונותנים לו לצמוח מחדש, נשבעים שהשיער שגודל הרבה יותר עבה וכהה.

אבל מדובר באשליה: על רקע הפנים החלקות, השיער שרק התחיל לצמוח נראה הרבה יותר בולט וארוך ממה שהוא באמת, וזה גורם להם לחשוב שהוא צומח טוב יותר.

2. גלולת פלא להאצת צמיחת הזקן תעזור לכם לגדל זקן עבה במהירות שיא!

כדורים לגידול זקן

אני מצטער לשבור לכם את הלב, אבל כל גלולות הפלא שמבטיחות להצמיח זקן סמיך בזמן קצר במיוחד לא עובדות באמת. מדובר בתכשירים יקרים שעולים הון תועפות ולא מביאים לשום תוצאות ממשיות. הם אף פעם לא יצדיקו את הסכומים המטורפים שתוציאו עליהם.

ובכללי, ברוב המוחלט של המקרים מדובר פשוט במולטי-ויטמין רגיל שפשוט הוסיפו על התווית שלו: "מיוחד להצמחת זקן".

פתרונות הקסם וקיצורי הדרך האלה פשוט לא עובדים במציאות. אל תאמינו להבטחות המפוצצות על התווית ואל תצפו לניסים ונפלאות. במקום לבזבז זמן וכסף, עדיף שתשלבו אקסטרה של ביוטין בתפריט התזונתי שלכם.

מדובר בויטמין ממקור טבעי שחיוני לבריאות העור והשיער. ניתן למצוא אותו במגוון רחב של מזונות, כמו בשר אדום, אגוזים, ועוד. תאכלו כמה שיותר מהמאכלים הזמינים והטעימים האלה והזקן שלכם רק ירוויח מזה. אפשר לצרוך את הויטמין גם בצורה של תוסף תזונה.

תוכלו למצוא אותו בקלות על מדפי חנויות הטבע והבריאות. רמה תקינה של ביוטין בגוף תבטיח צמיחה מהירה של שיער בריא וחזק ותמנע ציפורניים שבורות ופגומות.

נכון להיום קיים רק תכשיר אחד מוכח בשוק שעוזר להצמיח שיער פנים, ואני מדבר על משחה לגידול זקן בשם מינוקסידיל. אם משתמשים בה בשילוב נכון עם דרמה רולר (מזותרפיה) אפשר להגיע לתוצאות מדהימות – חפשו את המדריך המלא שכתבנו עליה במגזין!

3. אפשר להשתמש במחליקי ומייבשי שיער גם על הזקן!

מחליקי שיער

האמת היא שמדובר בנושא שנוי במחלוקת, ואני בטוח שרבים מכם לא יאהבו את מה שאני עומד להגיד, אבל, מחליקי ומייבשי שיער אינם מתאימים לשימוש בטוח על הזקן שלכם.

למה? פשוט מאוד, כל מכשירי העיצוב החשמליים האלה לא פותחו עבור הזקן ולא נועדו לשימוש על שיער הפנים. הם יכולים לפגוע בקלות ברעמת השיער המדהימה שצמחה על פניכם.

שימוש קבוע עם מחליק שיער לעיצוב הזקן יכול להוביל לייבוש שיער הפנים ולהפוך אותו לשביר, פגום וחסר חיים. אותו הדבר גם לגבי מייבש שיער.

אני לא טוען שאסור לגעת בהם ולהשתמש מדי פעם: אני יודע שרבים מכם כבר נעזרו בהם לעיצוב הזקן, אז זה לא סוף העולם. אבל, מהניסיון האישי שלי, אם תהפכו את זה למשהו שגרתי, זה יכול להזיק לזקן ולגרום להרבה בעיות.

שוב, מדובר בדעתי האישית – אני מסתמך על הניסיון שהיה לי ועל היגיון בריא.

שמעתי גם על כמה סיפורי הצלחה של אנשים שממליצים בחום על השימוש במכשירים אלה לזקן, אז כמובן שהבחירה נמצאת בידיים שלכם. תשקלו היטב את כל היתרונות והחסרונות ותעשו את זה בזהירות.

אני לא אוסר להשתמש במחליקי ומייבשי שיער באופן גורף, אבל לא צריך להגזים ולהשתמש בהם מדי יום. בשורה התחתונה, ההחלטה היא שלכם. פשוט, חשוב שתהיו מודעים להשלכות השליליות של מכשירים אלה בשימוש על שיער הפנים.

4. שיער פנים בכלל לא זקוק לשמן או באלם לזקן!

באלם לזקן

יש אנשים שבטוחים ששמן, חמאה, או באלם לזקן הם לא יותר מגימיק שיווקי ושניתן להסתדר מצוין גם בלעדיהם. הם טוענים שמאחורי יחסי הציבור המנופחים אין שום תועלת ממשית ומדגישים שהם בכלל לא הכרחיים לגידול זקן שופע ואטרקטיבי.

תמיד תמצאו ביקורות של מזוקנים שמתגאים שהם הצליחו לגדל זקן מדהים מבלי לטפח אותו או בכלל לגעת בו, כי הם פשוט נתנו לשיער לצמוח בחופשיות והשיגו תוצאות נפלאות.

אז נכון שמוצרי טיפוח לשיער לא יאיצו את צמיחת שיער הפנים, אבל הם בהחלט יקלו על החיים שלכם ויאפשרו ליהנות מהזקן שלכם בצורה מלאה. בשבועות הראשונים לגידול הזקן, כשהזיפים מתחילים לצאת החוצה ולכסות את הפנים, אתם עלולים לסבול מגרד, פריחה ואדמומיות. תכשירים אלה ישככו וירגיעו את העור ויעלימו את כל התופעות המציקות האלה.

אם אתם רוצים להתגאות בזקן רך ובריא שכיף להסתכל עליו, אתם צריכים להעניק לו טיפול מסור ולפנק אותו בהמון חום ואהבה. אם תמרחו קצת ממוצרי הטיפוח האלה מדי יום, הם יאפשרו לכם להשיג מראה מושלם ונטול פגמים.

באלמים ושמנים לזקן מגבירים את הלחות בזקן ומגנים עליו מיובש, קצוות מפוצלים וקשקשים. אז במקום להתעלם מכל המוצרים המועילים האלה, תסתכלו על התמונה המלאה ותחשבו לטווח הארוך.

בדיוק כמו מוצרי טיפוח לשיער שקרקפת שמשדרגים את המראה של השיער כמה רמות למעלה, גם מוצרי טיפוח לזקן בהחלט יחזירו את ההשקעה בהם, והזקן שלכם יהיה אסיר תודה אם תטפחו אותו כמו שצריך.

יורי בולטקס
יורי בולטקס

האגדה מספרת שכל דבר שאתה יכול לעשות טוב, רוסי יכול לעשות פי 10 טוב יותר. יורי הוא דוגמה מושלמת לחריצות בלתי מתפשרת וכתיבת מאמרים עד לשעות הקטנות של הלילה.

דברו איתנו!

השאירו תגובה