מזותרפיה עם דרמה רולר – הסוד הנורא של מגדלי הזקן

אז מה הוא הסוד הגדול?

צמיחת זקן איטית או חלשה היא דבר שמתסכל הרבה מאוד גברים שמנסים לגדל זקן: במקום להתגאות ברעמת שיער עבה וצפופה, הם מקבלים שיער מטושטש ומפוזר שמכסה בדלילות את פניהם. במאמר הזה, אני רוצה להציג פיתוח חדשני שיכול לשים סוף לכל הצרות והבעיות של מגדל זקן מתחיל ולשדרג את הצמיחה של מגדל זקן מומחה. הגיע הזמן שתכירו את חברתנו – מזותרפיה, והחבר הכי טוב שלה – דרמה רולר.

מזותרפיה היא טיפול עור טבעי ובלתי פולשני בן למעלה מ-30 שנה, שנועד לטיפול בצלקות, נקבוביות פעורות, קמטים ועוד. הטיפול מתבצע בעזרת מכשיר שנקרא דרמה רולר. המכשיר  מחדיר מאות מחטים זעירות לתוך עור הפנים על מנת להמריץ את ייצור הקולגן שאחראי על מראה עור גמיש, מתוח, וצעיר יותר.

עם זאת, הדרמה רולר לא רק מטשטש צלקות ונותן לעור מראה צעיר יותר, אלא גם משפר את צמיחת השיער – אם משתמשים בו על איזור הזקן, הוא יכול להעניק תוצאות מרשימות במיוחד.

אז הגיע הזמן להכיר את הטכניקה הזאת מקרוב: אתם הולכים להבין כיצד היא מועילה לצמיחת זקן עבה ובריא, באילו דרכים היא משפרת את בריאות העור, כיצד להשתמש בדרמה רולר בצורה הנכונה, הבטוחה והיעילה ביותר, והאם הטיפול בעזרתו יכול גם להזיק.

אז לאחר ההקדמה הארוכה, בואו נצא לדרך ונבין מה זאת בכלל מזותרפיה וכיצד היא יכולה להועיל.

איך מכשיר הדרמה רולר מאיץ את צמיחת הזקן?

תמונה של דרמה רולר לזקן

כאשר אתם משתמשים בדרמה רולר על אזור הזקן, המחטים הדקות והקטנות שבו מנקבות את העור ומגיעות אל שכבת הדרמיס – השכבה הפנימית של העור, שמצויה מתחת לשכבת האפידרמיס החיצונית והגלויה לעין.

הגוף שלנו, שתמיד עומד על המשמר, מגיב לפלישת המחטים בעוצמה רבה, ומתחיל בהרס מבוקר של תאי עור פגומים וניזוקים, ובנייה מואצת של רקמות עור חזקות ובריאות יותר. במהלך תהליך השיקום והריפוי הזה, הגוף מגביר את ייצור הקולגן. מדובר באחד מאבני הבניין החשובות ביותר של הגוף – קולגן הוא החלבון הנפוץ ביותר בגופנו, ומהווה 25% מסך כל החלבונים בגוף.

בדומה לקרטין, החלבון שממנו עשוי השיער שלנו, הקולגן הופך את העור שלנו לרך וגמיש ושומר על עור חזק, מוצק, ומלא חיים. כפי שאנו צורכים חלבונים על מנת לבנות מסת שריר, כך חשוב לשמור על רמה תקינה של קולגן וקרטין בגוף – הם הכרחיים לבריאות טובה של שיער הראש והפנים.

עם הגיל מתרחשת ירידה בלתי נמנעת בייצור הקולגן בגוף, ולכן חשוב מאוד למנוע חוסרים שלו ולהמריץ את פעילותו. הרי בסופו של יום, עור בריא יצמיח זקן עבה ומרשים.

אילו השפעות חיוביות נוספות יש לטיפול בדרמה רולר?

בואו נודה בזה, נשים מבינות הרבה יותר בטיפוח הגוף מאשר הגבר הממוצע. תחשבו על כל הזמן שבחורות מבלות מול המראה וכמה כסף ומאמץ בנות הזוג שלנו משקיעות על מנת לשמור על מראה מושלם וחסר פגמים שיפיל את כולם לרצפה. לא סתם קוראים להן המין היפה.

בשנים האחרונות, מזותרפיה הפכה לדבר החם ביותר בתחום עצירת הזדקנות העור ומניעת קמטים וסימני מתיחה. מיליוני נשים נעזרות בטכנולוגיה הזאת על מנת להשיב את מחוגי הזמן לאחור ולהעלים קמטים, צלוליטיס וכל מה שהגיל מביא איתו. הן מדווחות על תוצאות מדהימות ומהירות במיוחד.

מזותרפיה הוכחה כיעילה ביותר בטשטוש ועידון קמטים, קווי הבעה, וצלקות. אנג’לינה ג’ולי, אחת מהנשים היפות בעולם, מודה כי דרמה רולר הוא הנשק הסודי שלה לקבלת מראה פנים חלק, זוהר, ומושלם.

אז אולי גם לנו שווה ללמוד דבר או שניים מהנשים שלידינו. למה לא לנצל את התועלת העצומה של הטיפול בדרמה רולר גם לעור ולשיער הפנים הגברי? זה יעזור לנו לשמור על מראה מטופח ואלגנטי יותר – הגיע הזמן להפסיק להפחיד ולהביך את הבנות עם מראה מוזנח ועייף!

היתרונות של המזותרפיה

  • מסירה או מפחיתה קמטים
  • מבהירה את גוון הפנים ומעלימה צלקות
  • מונעת הזדקנות מוקדמת של העור (עוצרת את הרס סיבי הקולגן שמובילים לעור מקומט, מדולדל, ורפוי גם בגיל צעיר יחסית)
  • מסייעת להיפטר מכתמים כהים על העור (יש לקרצף ולקלף את העור הפגום לאחר הטיפול בדרמה רולר)
  • עוזרת לטפל בסוגים מסוימים של רוזציאה ודלקות עור נוספות. שימו לב שהטיפול במכשיר הדרמה רולר לא מתאים לכל סוגי הרוזציאה. אם אתם סובלים מהבעייה הרפואית הזאת, צריך להתייעץ עם רופא עור לפני תחילת הטיפול.
  • והכי חשוב בשבילנו: מסייעת למנוע נשירת שיער מוגבר, כאשר הטיפול משולב בתכשיר לשימוש חיצוני על העור כמו מינוקסידיל.

חכה רגע, למה לנשים לא גודל זקן כשהן משתמשות בדרמה רולר?

מדובר בשאלה קצת טיפשית, אבל כבר שמעתי אותה הרבה פעמים אז בואו נסגור גם את הפינה הזאת. בסופו של דבר, הכול תלוי בהורמונים שלנו. לנשים פשוט אין את ההורמונים הגבריים האחראיים על צמיחת שיער הפנים: למרות שגם נשים מייצרות קולגן, אף פעם לא יצמח להן זקן. אני יודע שמדובר בבשורה קשה וכואבת, אבל אני בטוח שהן כבר התרגלו לחיות איתה.

אז גם אם הן ישתמשו במיליון תכשירים לצמיחת שיער ויעשו טיפולי מזותרפיה בצורה קבועה, אולי שיער הראש שלהן יגיע עד המותניים, אבל הפנים שלהן אף פעם לא יכוסו בזיפים עבים כמו אצל גברים. אני בטוח שכולנו יכולים להסכים שזה דווקא לטובה ?

דרך אגב, לנשים, כמו גם למתבגרים, יכול להיות שיער קצר ועדין על הפנים, אבל לא הרבה מעבר לזה.

האם שימוש בדרמה רולר, יכול להועיל לצמיחת הזקן גם ללא מינוקסידיל?

קשה לתת תשובה חד משמעית ומוחצת, והנושא הזה הוא די מורכב ומסובך. קודם כל, אתם חייבים להפנים שקצב צמיחת הזקן שלכם נקבע בראש ובראשונה על ידי הגנים שלכם.

אפילו אם אתם משתמשים בתמיסת מינוקסידיל על מנת להצמיח זקן מלא, עדיין הגנטיקה שלכם משחקת תפקיד חשוב, ויעילות הטיפול באמצעות דרמה רולר תלויה ביכולת של גופכם להצמיח זקן מלכתחילה.

אם יש לכם פנים חלקות ונקיות כמו של תינוק, ושיער הפנים שלכם לא גדל מאז הבר מצווה, אז ייתכן שהטיפול בדרמה רולר יכול לסייע לכם עקב היכולת שלו להמריץ את הפקת הקולגן בפנים.

עם זאת קיימת הסכמה רחבה שעדיף לשלב את השימוש בדרמה רולר ביחד עם מינוקסידיל, על מנת להשיג את מירב התוצאות משני סוגי הטיפול, ולגרום לשיער הפנים שלכם לזוז מהמקום ולהתחיל לגדול בקצב מהיר יותר.

גברים רבים שניסו הכול על מנת למלא את כל החורים בזקן שלהם, הצליחו להתמודד עם המשימה הבלתי אפשרית הזאת בעזרת טיפול משולב של דרמה רולר ומינוקסידיל.

קיימים גם דיווחים על שיפור משמעותי בצמיחת הזקן ללא שימוש במינוקסידיל. גברים מסוימים העדיפו להשתמש בשמן קיק ג’מייקני שחור לעיבוי הזקן שלהם. עם זאת חשוב לקחת בחשבון ששימוש בשמן קיק מעולם לא הוכח בתור מגדל שיערות חדשות, אלא יותר בתור משפר את מה שכבר יש.

קחו בחשבון שמזותרפיה לא משפיעה בצורה אחידה על כולם. תנסו ותבדקו כמה שילובים ואפשרויות עד שתמצאו מה עובד בצורה הטובה ביותר בשבילכם.

איך משתמשים בדרמה רולר לגידול זקן?

קודם כל, אתם צריכים לבחור את הגודל המתאים לייצור קולגן. אנחנו ממליצים על המכשיר הסטנדרטי שמצויד במחטים באורך של 0.5 מ"מ. עדיף לבחור במחטים איכותיות יותר העשויות מטיטניום ולא מנירוסטה. דרמה רולר עולה בערך 100 ₪ ברוב המקרים, והוא אמור להספיק לארבעה עד שישה חודשים של שימוש קבוע.

גודל המחטים הרצוי תלוי במטרות ואופי השימוש במכשיר. אם המטרה היא גידול זקן, אז תלכו על מחטים באורך 0.5 מ"מ – שזה המינימום הנדרש לעידוד ייצור של קולגן. מחטים במידות קטנות יותר יתאימו לספיגה טובה יותר של מוצרי טיפוח לזקן לשימוש חיצוני על העור כמו שמנים לזקן.

אם אתם מתכוונים להשתמש בדרמה רולר ביחד עם מינוקסידיל לזקןתקפידו לחכות לפחות 24 שעות לפני שתמרחו את המינוקסידיל על העור. אנשים רבים נוטים לחשוב שהדרמה רולר מסייע לספיגה טובה יותר של המינוקסידיל בעור, אבל זאת טעות. אסור לשלב בין שני הטיפולים בת אחת.

המינוקסידיל צריך להיספג בקצב שלו, והחדרה מהירה ועוצמתית שלו לתוך השכבות העמוקות של העור יכולה להזיק. תאפשרו לו להגיע למחזור הדם בצורה איטית ומבוקרת יותר. מעבר לכך, מינוקסידיל מפחית את ייצור הקולגן, וזה הדבר האחרון שאתם רוצים להשיג מייד לאחר הטיפול בדרמה רולר שדווקא מגביר את הפקת הקולגן. אם תשתמשו במינוקסידיל שפועל בצורה ההפוכה ממזותרפיה, בסמוך לטיפול באמצעות דיקור העור, אתם תבטלו את השפעתו החיובית.

[aawp box="B07QX4SRVG"  title="לחצו כאן לקניית ערכת דרמה רולר מושלמת לזקן!"  description="ערכת דרמה רולר של 6 בתוך 1: 4 ראשי דרמה רולר מתחלפים, מברשת סיליקון, מעמד ניקוי מיוחד וקייס אכסון! מחטים בגדלים שצריך לגדילה מושלמת של הזקן – 0.5 וגם 1.0 מילימטר!" button_text="לחצו כאן לקניה באמזון"]

איך להשתמש במכשיר הדרמה רולר?

הגיע הזמן לעבור לעניין המרכזי. כשאתם מקבלים את מכשיר הדרמה רולר שהזמנתם, הוא כבר אמור להיות מחוטא. אבל אם אתם מעדיפים לסמוך רק על עצמכם ולא לקחת סיכונים מיותרים, אז עדיף שתחטאו אותו במו ידיכם לפני השימוש הראשון. תזכרו, שהמכשיר מחדיר מחטים זעירות לתוך העור שלכם, ולכן חשוב שהן יהיו נקיות לגמרי מלכלוך ומחיידקים.

אתם יכולים להשתמש באלכוהול 70%, מרכיב נפוץ בתעשיית מוצרי הטיפוח וההיגיינה האישית שאפשר לקנות בכל בית מרקחת. כל מה שאתם צריכים לעשות זה פשוט לשפוך כמות קטנה ממנו לתוך כוס נקייה ולטבול בתוכו את המכשיר (רק את הראש עם המחטים, אין צורך להשרות את המכשיר כולו). מה שאני נוהג לעשות באופן אישי, זה להתיז מעט אלכוהול על ראש המחטים, להמתין כמה דקות עד שהוא מתאדה לגמרי, והדרמה רולר מוכן לשימוש.

ואז, פשוט מאוד: תגלגלו אותו על העור עשרה פעמים למעלה ולמטה, עשרה פעמים שמאלה וימינה, ועשרה פעמים בשני כיווני האלכסון. תכסו היטב את כל אזור הזקן. יש ללחוץ בעדינות על המכשיר בזמן הגלילה, אך תקפידו לא להפעיל לחץ חזק מדי על מנת לא להזיק לעור.

הוראות שימוש דרמה רולר לזקן

כשאתם משנים את כיוון הגלילה, תרימו את המכשיר מעל העור, ואז תניחו אותו בחזרה. לא צריך לסובב את המכשיר בחדות, זה עלול לפצוע את העור. אם הלב שלכם צונח לתחתונים רק כשאתם שומעים את המילה מחט, אז לא צריך לפחד. השימוש במכשיר הוא בכלל לא כואב ובקושי מורגש. מדובר במחטים זעירות שרק דוקרות בעדינות את העור, זה הכול.

הנה סרטון קצר שמדגים איך עושים את זה:

 

באיזו תדירות צריך להשתמש במכשיר הדרמה רולר?

דרמה רולר עם מחטים באורך של חצי מילימטר, אפשר לגלגל על העור פעם או פעמיים בשבוע. כשרק התחלתם להשתמש במכשיר, מומלץ לערוך את הטיפול לעיתים רחוקות יותר על מנת לתת לגוף שלכם להתרגל ולהסתגל אליו. תזכרו, שלפעמים כל המוסיף גורע.

לא צריך להגזים עם השימוש במכשיר. תאפשרו לגוף שלכם לשקם ולרפא את עצמו בצורה מלאה אחרי כל טיפול. אם תשתמשו בדרמה רולר לעיתים קרובות מדי, הטיפול יכול להשפיע בצורה הפוכה ורק להזיק. אם אתם לא בטוחים כיצד העור שלכם יגיב לטיפול וכמה זמן מנוחה הוא צריך אחריו, הכי טוב שתבצעו את הטיפול אחת לשבוע או שבועיים.

כדי להפוך את זה לכמה שיותר פשוט עבורכם, אני מצרף פה לו"ז של שימוש בדרמה רולר ביחד עם מינוקסידיל:

  • יום ראשון – לשים מינוקסידיל בבוקר >> לחכות 8 שעות >> לשים מינוקסידיל בערב >> לחכות 4 שעות >> להשתמש בדרמה רולר
  • יום שני – לא לשים מינוקסידיל בבוקר >> לשים מינוקסידיל בערב (24 שעות אחרי שהשתמשתם בדרמה רולר)
  • יום שלישי – לשים מינוקסידיל בבוקר >> לשים מינוקסידיל בערב
  • יום רביעי – לשים מינוקסידיל בבוקר >> לחכות 8 שעות >> לשים מינוקסידיל בערב >> לחכות 4 שעות >> להשתמש בדרמה רולר
  • יום חמישי – לא לשים מינוקסידיל בבוקר >> לשים מינוקסידיל בערב (24 שעות אחרי שהשתמשתם בדרמה רולר)
  • יום שישי – לשים מינוקסידיל בבוקר >> לשים מינוקסידיל בערב
  • יום שבת – לשים מינוקסידיל בבוקר >> לשים מינוקסידיל בערב

קחו בחשבון שהעור הגברי מתאושש בצורה מהירה יותר מהטיפול לעומת נשים. אם תחפשו מידע נוסף על השימוש בדרמה רולר באינטרנט, תראו שתדירות השימוש המומלצת היא פעם או פעמיים בחודש. העצה הזאת מתאימה לשני המינים ומיועדת לאנשים זהירים במיוחד.

תקפידו להשתמש בדרמה רולר בצורה נכונה ובטוחה – אם רק התחלתם לעבוד עם המכשיר, אל תשתמשו בו לעיתים קרובות מדי. עם הזמן, אתם יכולים להעלות את תדירות השימוש, לאחר שהגוף שלכם כבר התרגל לטיפול.

האם צריך להתגלח לפני השימוש בדרמה רולר?

כאשר הזקן שלכם מגולח או קצר, הטיפול יהיה יעיל יותר ולא יוביל לתלישת שיערות כמו במקרה שתגלגלו את המכשיר על זקן ארוך וצפוף. תוודאו שהמחטים חודרות לעומק העור ומגיעות עד לשכבת הדרמיס. כמובן ששיער זקן סמיך יכול להקשות על זה. אם אתם מעדיפים שלא לגזום את הזקן לפני הטיפול, אז תתמקדו באיזורים שבהם צמיחת השיער חלשה במיוחד, למשל בלחיים העליונות או מתחת לשפתיים, שם הצמיחה בדרך כלל דלילה יותר.

שימון העור לאחר מזותרפיה

לאחר שגלגלתם את הדרמה רולר באזור הזקן, מומלץ להעניק לעור ולשיער לחות והזנה מוגברת באמצעות קרם פנים או שמן לזקן. אתם יכולים להשתמש בהם מייד לאחר הטיפול, אבל תוודאו שמדובר במוצרים שמיועדים לעור הפנים. מומלץ להשתמש בשמנים טבעיים ולא בתחליבי לחות תעשייתיים.

כמובן, שלא חייבים לעשות את זה, אבל זה כן מומלץ. פשוט תשתמשו במכשיר , תתרווחו ותירגעו, ותחכו לתוצאות.

דרמה רולר לזקן: סיכום ומסקנות

בדיקור עם מחטים באורך של 0.5 מ"מ, ייתכן שתופיע אדמומיות קלה על העור, אבל לא שום דבר רציני מעבר לכך. שימוש במחטים באורך גדול יותר יכול להוביל לדימום ולהצריך שימוש במשחה מאלחשת.

אל תיבהלו אם לאחר הטיפול, העור שלכם יהיה קצת אדמדם, זה לגמרי נורמלי. מעבר לכך, הטיפול בדרמה רולר הוא בטוח לחלוטין ונטול כל תופעות לוואי והשלכות מסוכנות. דיקור עור מביא איתו רק מגוון רחב של יתרונות לעור ולשיער הפנים שלכם!

בתקופה האחרונה, הפופולריות של המזותרפיה להצמחת שיער בזקן צוברת תאוצה (אגב, גם בשיער הקרקפת). תאמינו לי שכל ההייפ והבאזז סביבה מוצדק לחלוטין. אם אתם רואים שהזקן שלכם תקוע ועומד במקום, אז יכול מאוד להיות ששימוש בדרמה רולר יציל את המצב!

מוטי הגבר
מוטי הגבר

בסדר, בסדר! אז כולם כבר הבינו מזמן שמוטי הגבר הוא שם בדוי (של מישהו גבר רצח!) מבטיחים שבקרוב נחשוף את השם האמיתי של מוטי. בנתיים נאלץ להסתפק בתמונה של בחור ג'ינג'י ומזוקן.

דברו איתנו!

השאירו תגובה