שמן לגידול זקן: האם זה באמת עובד?

לפניכם חמשת המוצרים שלטענתם אמורים לספק פתרון למזוקנים הנואשים ביותר שניסו כבר הכול:

  • שמן לגידול זקן של מותג Beard Farmer.
  • שמן לגידול זקן של חברת Dollar Beard Club.
  • קרם לשיפור צמיחת הזקן של מותג Beardilizer.
  • שמן לצמיחת שיער מהירה של חברת Ustraa.
  • שמן לגידול זקן של מותג Beard Flux.

אז אם תליתם תקוות רבות באחד מהמוצרים האלה, אני מצטער להודיע לכם שמדובר בשקרים: למרות כל מסע הפרסום האגרסיבי, לאחר שבדקתי היטב מבחינה מדעית כל אחד מהרכיבים של "תכשירי הפלא" האלה, אני יכול להבטיח לכם באחריות מלאה שבפועל אין אפילו "שמן לגידול זקן" אחד ברשימה הזאת שיכול לקיים אפילו מעט ממה שמצוין באותיות גדולות על אריזת המוצר.

שמן לגידול זקן של מותג Beard Farmerשמן לגידול זקן של Beard Farmer

פתרון הקסם הזה מתיימר להגביר את קצב צמיחת שיער הפנים שלכם פי 6. רק חבל שלהכרזה היהירה, השחצנית והשאפתנית הזאת אין כל אחיזה במציאות.
לאחר מאמצים רבים למצוא את מרכיבי המוצר (שמוחבאים היטב משום מה), ראיתי שהמוצר מכיל בעיקר שמן זית, יחד עם כמה שמנים אתריים נוספים. שום דבר שיכול לתרום לצמיחה מהירה וטובה יותר של זקיקי השיער על פניכם.
תמורת 60 מ"ל של מוצר בינוני וחסר ייחוד שמבוסס על שמן זית פשוט שעולה כמה גרושים, תצטרכו להיפרד מסכום שערורייתי של 24 דולר. מדובר בהונאה, חד וחלק. אל תאמינו לביקורות המזייפות באמזון, ואל תתנו ליצרן ערמומי לעקוץ אתכם.

שמן לגידול זקן מהירה של חברת Dollar Beard ClubDollar Beard Club שמן לגידול זקן

למרות שמדובר במותג ידוע עם שמנים איכותיים, פירסומות מדהימות ומשכנעות, והצהרת שליחות מרגשת ומעוררת השראה שקל להתחבר אליה (לגרום לגברים להפסיק להתגלח), שמן” הצמיחה המהירה” שהוא מציע לא באמת הולך להצמיח את הזקן שלכם מהר יותר.
תוכנית המנויים החודשית שלהם כוללת את השמן המיוחד הזה רק בשמונה דולר ל-30 מ"ל, שזה מחיר הגון לשמן רגיל לזקן, הבעיה שאף אחד מהרכיבים שלו לא משפיע באופן מהותי על אופן וקצב צמיחת שיער השלכם.
למרות שהמוצר מכיל שמן קיק (שיכול רק להועיל לזקן שלכם), יש בו מרכיב פחות מוצלח כמו שמן סובין אורז שידוע בתור חוסם DHT מה שממש לא טוב לזקן שלכם. הרכיב הבעייתי הזה מנטרל בקלות את כל היתרונות של שמן הקיק וגורם למוצר להיות חסר כל תועלת ממשית מבחינת מהירות צמיחת הזקן שמעטר את פניכם.

קרם לזקן של מותג Beardilizerקרם לזקן של Beardilizer

גם לפני שבדקתי לעומק את רשימת המרכיבים של המוצר הזה, הייתי די בטוח שלא מדובר בלהיט ששווה להמליץ עליו, בדיוק כמו תוסף הויטמין E לזקן שהחברה הזאת מייצרת.
וכמובן… שצדקתי. הקרם הזה הוא בגדול מים, שמן זית, ושמן קוקוס. תוספת פחות נחמדה הם כמה חוסמי DHT ידועים כמו חומצה לאורית ושמן זרעי חמניות. מעבר לכך, הוא מכיל גם תוספי ריח סינתטיים וחומרים משמרים מלאכותיים שיכולים רק להזיק.
הם גם לא מתביישים לבקש 23 דולר עבור מיכל בגודל של 120 מ"ל על קרם טיפוח רגיל שבטוח לא יתרום כלום לצמיחה טובה של שיער הפנים שלכם.

שמן לגידול זקן מהיר של חברת Ustraaשמן לגידול זקן של Ustraa

מדובר באחד מהשמנים לזקן הנמכרים ביותר בהודו. היצרן מבטיח שמדובר ב-”תערובת ייחודית של 8 שמנים טבעיים", שכוללת בין השאר את מרכיב הפלא יוצא הדופן ”רדנסיל” שתורם לצמיחת שיער הפנים.
בקשר ל: "8 השמנים הייחודיים", מבט מעמיק של רשימת המרכיבים מסגיר בקלות את העובדה, שלמעט שמן ארגן וויטמין E, אף אחד מהם לא יכול לתרום באופן ממשי לקצב צמיחת הזקן שלכם.
ומה עם המרכיב המסתורי ”רדנסיל” שזוכה לשבחים מקיר לקיר כפתרון פלא לשיער חלש ודליל? אז אם יורדים לעומק הקורה, אפשר להבין שמדובר בשם מתוחכם ומפונפון לתמצית עץ תה ירוק רגילה! ולא רק שהמרכיב הזה לא מאיץ את צמיחת שיער הפנים, אלא גם פוגע בהורמונים הגבריים שנדרשים לצמיחתו התקינה.

שמן לגידול זקן סמיך ושופע של מותג Beard Flux XLשמן לגידול זקן של BEARD FLUX XL

המותג הזה מציע שורה ארוכה של "פתרונות פלא" לצמיחה שוברת שיאים של שיער הפנים. בדרך כלל, מוצרי החברה הזאת מפוצצים במדכאי DHT שיכולים רק לפגוע בבריאות הזקן שלכם ויעשו בדיוק את ההיפך ממה שהם אמורים לעשות.
בגלל הרקורד הלא מרשים והמוניטין המפוקפק, ציפיתי שגם השמן לגידול זקן הזה יהיה גרוע בדיוק כמו התכשירים האחרים שהיא משווקת, אבל דווקא השמן הזה נראה די סביר והוא המוצר הטוב ביותר בכל הרשימה הזאת (שוב, באופן יחסי, לא מדובר במשהו מיוחד).

על פי הפרסומים בעמוד הרשמי, השמן הזה מכיל מרכיבים איכותיים כמו שמן ארגן, שמן חוחובה, שמן אמלה, ותוספת קפאין שאינם יכולים להזיק. שמחתי שלפחות הפעם היצרן הזה נמנע משילוב רכיבים חוסמי DHT שמזיקים לבריאות הזקן.

אבל כשעברתי על רשימת הרכיבים האמיתית של המוצר, גיליתי רכיב מטריד ומסוכן במיוחד שהם אפילו לא הזכירו: הרכיב השני שהופיע על התווית היה שמן חריע, מדכא ה-DHT העוצמתי ביותר לאחר שמן סובין אורז.
טוב, מסתבר שגם הפעם, המותג הזה התעקש להמשיך את המסורת ולהמשיך לפשל בגדול. בדיוק כמו כדורים לגידול זקן שהחברה מכרה בעבר, גם השמן החדש שלה יכול להזיק לשיער הפנים שלכם ועדיף להתרחק ממנו. וזה עוד לא הכול, גם המחיר פשוט בלתי נתפס. כנראה שאין גבול לחזירות, כי תג המחיר של בקבוקון בגודל 30 מ"ל עומד על 47 דולר(!!!), כי למה לא לנצל את העובדה שגברים מזוקנים רבים מוכנים להוציא כל סכום כדי להשיג זקן מלא ושופע שהם תמיד חלמו עליו?

קחו בחשבון שבקבוק עם טפטפת יחד עם כמה שמנים וקפאין לא עולה ליצרן יותר משלושה דולר, אז תחשבו על הקופון השמן שהם מנסים לגזור עליכם.

שמן לגידול זקן: סיכום ומסקנות

בשורה התחתונה, היעילות של כל שמן לגידול זקן מהטופ 5 בשוק היא אפסית:
הם לא מביאים לשום תוצאה ממשית ורק מפילים בפח לקוחות תמימים שאוהבים לקצר תהליכים ומחפשים תוצאות מיידיות. הגיע הזמן לנפץ את המיתוס הזה פעם אחת ולתמיד: שמן לזקן מצוין בהענקת לחות לעור ולשיער הפנים ובהזנתם, אבל הוא לא יכול להשפיע על קצב צמיחת זקיקי השיער.

מוטי הגבר
מוטי הגבר

בסדר, בסדר! אז כולם כבר הבינו מזמן שמוטי הגבר הוא שם בדוי (של מישהו גבר רצח!) מבטיחים שבקרוב נחשוף את השם האמיתי של מוטי. בנתיים נאלץ להסתפק בתמונה של בחור ג'ינג'י ומזוקן.

דברו איתנו!

השאירו תגובה