מוצרי טיפוח לזקן: 10 מוצרים לזקן שכל גבר חייב לנסות

מוצרי טיפוח לזקן יהיו שימושיים במיוחד עבור אלה שרוצים את הטוב ביותר עבור רעמת השיער האדירה שמקשטת את פניהם, ולכן ישבתי וכתבתי במשך כמה ימים את הסקירה המקיפה הזאת של המוצרים המובחרים והיעילים ביותר לזקן.

ואני מציג לפניכם את התוצאות!

מוצרי טיפוח לזקן: המוצרים הכי טובים לשנת 2024

1

ערכת טיפוח לזקן

של חברת Proraso
הבחירה שלנו
לאחר שבדקתי וניסיתי קרוב לאלף מוצרי טיפוח לזקן, אני יכול להגיד שלא הרבה מוצרים הרשימו אותי באיכות ובתועלת שלהם. אבל יש מוצר אחד ויחיד שפשוט ממשיך להתעלות על כל השאר באופן עקבי, והוא כולל את כל מה שדרוש לטיפוח זקן מושלם שאפשר רק להתפעל ממנו.

מבין כל המוצרים לטיפוח הזקן שיצא לי לבדוק, המוצר הזה פשוט כובש את הפסגה כל פעם מחדש: זה פשוט החלום הרטוב של כל מזוקן.

 מארז הטיפוח היוקרתי של מותג Proraso

מדובר בערכה לטיפוח הזקן שמכילה מגוון רחב של מוצרי טיפוח לזקן הכרחיים שעשויים ברמה ובאיכות הגבוהה ביותר. הם נקיים מכימיקלים רעילים שיפגעו בזקן שלכם ויסירו את השמנים החיוניים שהוא זקוק להם: סולפטים, חומרים משמרים, או דלקים – לא תמצאו אותם בערכת הטיפוח הזאת.

ומה שאפילו עוד יותר חשוב, הערכה לטיפוח הזקן הזאת אינה מכילה רכיבים חוסמי DHT שיפחיתו את רמות ההורמונים הגבריים בגופכם. תופתעו לשמוע שכמעט כל מוצרי טיפוח הזקן האחרים דווקא כן כוללים שמנים צמחיים מזיקים עם שם מרשים ותדמית חיובית שהיצרנים לא מוכנים לוותר עליהם. הם נועדו לפתות לקוחות ולהגדיל את הרווחים של המותגים השונים, גם במחיר של פגיעה בשיער הפנים שלכם.

בערכה לטיפוח הזקן הזאת תמצאו את המוצרים הבאים:

  • שמפו לזקן 200 מ"ל בעל נוסחה ייחודית להגנה, חיזוק וריכוך הזקן.
  • באלם לזקן 100 מ"ל מכיל רכיבים טבעיים כמו שמן אקליפטוס ושמן מנטה ובעל פורמולה ייחודית לניטרול חשמל סטטי לשליטה על העיצוב. הבאלם מצוין גם למריחה בשלבים הראשונים של הצמיחה, מפחית גירודים, מונע צמיחה הפוכה של שיער ובכללי מצוין לעור.
  • שמן לזקן 30 מ"ל מכיל רכיבים טבעיים ונטול סיליקונים (שמן אבוקדו, שמן אגוזי מקדמיה, שמן מנטה טהור, ושמן אקליפטוס).

הערכה מכילה את שלושת המוצרים הפופולריים ביותר מסדרת: "Single Blade", ליין ייחודי שהחברה פיתחה במיוחד לברברשופס מקצועיים, שמיוצרים מרכיבים טבעיים ונטולים מכימיקלים שעלולים להזיק לזקן.

אגב המשלוח של הערכה הזאת הוא חינמי לגמרי, אז תנצלו את זה כל עוד אפשר!

2

מכונת עיצוב לזקן

Wahl Ion Plus
המכונה המומלצת לעיצוב הזקן
בניגוד למכשירים גדולים ומסורבלים יותר, מכונת קיצוץ הזקן של Wahl Li-ion Plus יוצאת מהכלל. אביזר הגילוח הזה מצויד במגוון רחב של ראשי מסרק באורכים שונים. וגולת הכותרת היא כמובן סוללת הליתיום העוצמתית שתספיק לזמן רב.

מבחינתי, ה-Wahl Li-ion Plus היא המכונה לעיצוב זקן הכי טובה שאפשר למצוא כיום בשוק. היא מגיעה בגודל קטן וקומפקטי וזה פשוט תענוג לאחוז אותה בזמן הגילוח.

תוכלו להטעין אותה ולוודא שמכונת התספורת האיכותית הזאת מוכנה לשימוש תוך זמן קצר מאוד, והעובדה שהיא לא דורשת חיבור לחשמל בעת גיזום הזקן הופכת את המוצר הזה לאפשרות הטובה ביותר לנסיעות ולטיולים.

תוכלו לקצץ את הזקן שלכם גם כשאתם נמצאים בדרכים. לא סתם מותג Wahl הוא האהוב ביותר על ספרים מקצועיים.

לפניכם פירוט של מאפייני המכשיר:

  • מיוצר בארצות הברית, מתאים למתח של 110 ו-220 וולט.
  • 5 שנות אחריות מלאה למוצר הדגל של מותג אמין המועדף על אנשי מקצוע רבים.
  • טעינה מלאה מאפשרת 4 שעות שימוש.
  • מעניקה גילוח חלק ומושלם בזכות להבים חדשניים שמחדדים את עצמם (פטנט של החברה).
  • דקה של טעינה מהירה מאפשרת שלוש דקות של שימוש. ניתן להטעין את המכשיר תוך שעה אחת בלבד!
  • 4 ראשי מסרק נפרדים (גילוח מדויק, גיזום האף והאוזניים, עיצוב קווי מתאר). פיתרון מצוין לטיולים.

הערה: כדי שלא תעשו טעות קטלנית שתצטערו עליה במהלך פיסול ויישור הזקן שלכם, מומלץ לעצב אותו עם סרגל לעיצוב הזקן. הוא יעזור לכם לקבל תוצאה מושלמת מבלי לצאת מהבית ויחסוך את הביקור היקר במספרה. בעזרת הכלי השימושי הזה שרבים לא מכירים אותו, תהליך סידור הזקן שלכם יהפוך למהיר ופשוט יותר מאי פעם.

3

שמן לזקן

של חברת Honest Amish
שמן מומלץ לזקן
המותג הזה מקפיד על רכיבים טבעיים בלבד שישפרו את בריאות עור ושיער הפנים שלכם: שמן אבוקדו, שמן דלעת, שמן מורינגה, שמן שקדים, שמן חוחובה, ועוד. הם יזינו בצורה מלאה את זקיקי השיער ויעטפו אותם בלחות מוגברת. מעבר לכך, השמן הזה מגיע עם ריח גברי שקשה לעמוד בפניו וגם העיצוב של בקבוקון המוצר לא מאכזב. שמן לזקן הוא מוצר טיפוח הזקן הנפוץ ביותר, לכן חשוב שלא תפספסו איתו ותיתקעו עם מוצר מזעזע שרק יזיק לזקן.

במהלך סקר השוק שביצעתי לפני כתיבת הכתבה הזאת על מוצרי טיפוח לזקן, עברתי על רשימת המרכיבים של מגוון שמנים שונים לזקן.

שמתי לב לתופעה מדאיגה במיוחד שאמורה להטריד את כולנו: כמעט כל המוצרים שבדקתי הכילו מרכיבים בעייתיים וקטלניים לשיער הפנים. נראה שלחברות שמייצרות מוצרי טיפוח לזקן אין שום מושג על הרכיבים שהם שמים בשמנים שהם משווקים לזקן , ואם הם בכלל מתאימים לתפקיד שלהם. אולי הם פשוט לא מודעים לנזק העצום שהם גורמים או שפשוט הם שמים עלינו פס ובכלל לא מתחשבים בבריאות של הלקוחות שלהם.

מאות חברות משלבות במוצרים שלהם שמנים צמחיים עם שרשראות פחמן ארוכות במיוחד. אני יודע שזה לא אומר לכם הרבה ואנחנו לא נמצאים בקורס לכימיה, אבל בשורה התחתונה, מוצרים עם רכיבים בעלי מבנה כזה הופכים למסריחים ודוחים ברמות בכל מגע עם לחות וחמצן. כלומר, הם בכלל לא מתאימים לשימוש חיצוני על הפנים.

בנוסף, הרבה מהמוצרים האלה מכילים שמנים צמחיים מסוימים שמככבים במוצרי טיפוח רבים עשירים בחומצות שומן רב בלתי רוויות שיכולות לפגוע בהפרשת ההורמונים הגבריים שבזכותם הזקן שלכם גודל, מה שיוצר מצב הזוי לגמרי שבכלל לא מתקבל על הדעת: אנחנו משלמים ממיטב כספנועל מוצרים שלכאורה מיועדים לזקן, אבל במציאות רק פוגעים בו ומונעים ממנו לצמוח כמו שצריך.

תרשמו לעצמכם מה באמת צריכים להכיל מוצרי טיפוח לזקן מאיכות גבוהה שיועילו לשיער הפנים שלכם: שמנים המבוססים על שומן רווי ושומן חד בלתי רווי. הם יציבים מספיק על מנת לחדור לעור הפנים ולא מושפעים מתנאים סביבתיים כמו חשיפה לחום ולחמצן. אבל, הכלל החשוב ביותר שאתם צריכים לשנן: שמן לזקן צריך להכיל רק רכיבים שמגבירים את הפרשת ההורמונים הגבריים שהזקן זקוק להם ובשום פנים ואופן לא לחסום אותם ולהאט את ייצורם.

ויש חדשות טובות: חברת Honest Amish פינקה אותנו עם מוצר בטוח לגמרי, המורכב מרכיבים נפלאים לזקן שלנו.

המותג הזה מקפיד על רכיבים טבעיים בלבד שישפרו את בריאות עור ושיער הפנים שלכם: שמן אבוקדו, שמן דלעת, שמן מורינגה, שמן שקדים, שמן חוחובה, ועוד. הם יזינו בצורה מלאה את זקיקי השיער ויעטפו אותם בלחות מוגברת. מעבר לכך, השמן הזה מגיע עם ריח גברי שקשה לעמוד בפניו וגם העיצוב של בקבוקון המוצר לא מאכזב. שמן לזקן הוא מוצר טיפוח הזקן הנפוץ ביותר, לכן חשוב שלא תפספסו איתו ותיתקעו עם מוצר מזעזע שרק יזיק לזקן.

בשורה התחתונה: כשזה מגיע לשמן לזקן, מדובר במותג הכי טוב שיש בשוק.

4

מספריים לזקן ולשפם

של מותג ONTAKI
מספריים מומלצות לזקן
ערכת מוצרי הטיפוח לזקן שלכם אף פעם לא תהיה שלמה ב-100% אם עדיין לא הצטיידתם במספריים לזקן, אז תמהרו לעשות את זה, כי מדובר באביזר חשוב במיוחד לזקן מתוקתק ונטול פגמים.

גברים מזוקנים רבים נוטים לחשוב שאפשר להסתפק רק בקוצץ זקן איכותי, אבל למרות שהוא יתמודד בצורה נפלאה עם מרבית העבודה הנדרשת בגיזום וסידור הזקן שלכם, הוא אף פעם לא יחליף בצורה מלאה זוג מספריים לזקן שבאמצעותן תוכלו להוריד שיערות סוררות עם דיוק של צלפים.

תאמינו לי שאתם רק תשמחו כתצטרכו להוריד שיערות קופצניות ומבולגנות שצומחות בצורה פרועה ויש לכם מספריים איכותיות לזקן שאיתן תוכלו לעשות את זה, וזה נכון גם לגבי סידור השפם: תמיד יש את השיערה המעצבנת שמתעקשת להיכנס לכם לפה ולהפריע לכם לאכול בצורה נורמלית – לא משנה כמה תברישו אותה או תמרחו ווקס לשפם על מנת להרים ולהרחיק אותה מהשפה העליונה שלכם, זה אף פעם לא יעזור. בדיוק במצב כזה, מספריים זקן יהיו שימושיות במיוחד.

מכל מוצרי טיפוח לזקן שבדקתי, הכי אהבתי את המספריים היפניות האלה: הן מגיעות באורך של 12.7 ס"מ ותמיד יעשו את העבודה כמו שצריך.

הם עשויים מפלדת אל-חלד יפנית איכותית שתחזיק מעמד זמן רב מבלי להחליד, והן גם מגיעות עם נרתיק נחמד מעור שמאפשר לאחסן ולשאת את המספריים בצורה נוחה.

אבל זה רק קצה הקרחון: המספריים המצוינות האלה מצוידות בלהבים קמורים לחיתוך חד במיוחד ובבורג מתכוונן להתאמה אישית. טבעות מסיליקון יספקו אחיזה נוחה והתאמה מלאה לכל גודל של כף היד, וכמובן שניתן לקבל החזר כספי מלא אם אינכם מרוצים מהמוצר.

5

מברשת לזקן

של מותג ZilberHaar
מברשת מומלצת לזקן
כשזה מגיע למברשות לזקן, החומר האיכותי, הבריא והעמיד ביותר לסיבים שלהן הוא ללא ספק שיער טבעי של חזיר בר.

אבל לפני שנדבר על המברשת לזקן שאני ממליץ עליה, למה בכלל צריך להבריש את הזקן וכיצד זה מועיל לו?

אז ככה: מברשת לזקן היא אחד מהאביזרים החשובים ביותר עבור כל גבר מזוקן. הברשת הזקן מאפשרת לכם לעצב אותו ולהרגיל אותו לצמוח בכיוון הרצוי בצורה הרבה יותר יעילה וטובה מאשר בעזרת שימוש במסרק לזקן או בידיים שלכם.

מברשת זקן איכותית מסייעת להסיר תאי עור מתים (אחד מהגורמים העיקריים של קשקשים בזקן) ולכלוך משיער הפנים, וגורמת לזקן שלכם להיראות ולהרגיש מצוחצח ומבריק.

תמרחו את הזקן שלכם במעט שמן, באלם לזקן או ווקס ותברישו אותו היטב מלמעלה למטה, כדי להעניק לו צורה מוגדרת, ישרה ומסודרת יותר.

כמובן שקיים מבחר אינסופי של מותגים שונים שתוכלו לבחור מהם, אבל אני תמיד מתמקד בשלושה מאפיינים מרכזיים שחייבים להיות במברשת איכותית לזקן:

  • זיפי המברשת צריכים להיות עשויים משיער חזיר בר טהור, ולא מתחליפים סינתטיים נחותים.
  • ידית המברשת חייבת להיות מעץ טבעי שמצטיין בעמידות ובקשיחות שלו. זה יבטיח שהיא תשרת אתכם בנאמנות שנים ארוכות.
  • תמחור הוגן וסביר: תג מחיר מנופח ללא כל הצדקה ותמורה ממשית זה משהו שתמיד מבריח אותי.

מצאתי מוצר שעונה בצורה מושלמת על כל הקריטריונים האלה: המברשת לזקן של המותג הגרמני ZilberHaar משלבת זיפי חזיר בר רכים עם ידית נוחה מעץ אגס שידוע בחוזק שלו, וגם המראה החיצוני של המברשת נראה ממש טוב.

6

מולטי-ויטמין

של חברת Optimum Nutrition
מולטיויטמין מומלץ
כשזה מגיע למברשות לזקן, החומר האיכותי, הבריא והעמיד ביותר לסיבים שלהן הוא ללא ספק שיער טבעי של חזיר בר.

אני מתאר לעצמי שרבים מכם בוודאי מרימים גבה ותוהים מה לעזאזל עושה תוסף תזונה בסקירה של מוצרי טיפוח לזקן?

פשוט מאוד: זקן בריא יכול לצמוח רק על גוף בריא – אין חוכמות.

חשוב ששיער הפנים שלכם לא רק ייראה אופנתי ומגניב מבחוץ, אלא גם יהיה בריא לגמרי מבפנים. הדרך לזקן המושלם עוברת דרך תזונה בריאה, נכונה ומאוזנת שתספק לו את כל מה שנדרש לגדילתו.

לעומת זאת תזונה לקויה ולא איכותית, תפגע בזקיקי השיער שמכסים את פניכם: אם אתם לא מבינים למה שיער הפנים שלכם נראה נורא, אז אולי אתם פשוט לא מספקים לו את כל הרכיבים החיוניים שהוא זקוק להם.

מחסור תזונתי בויטמינים ומינרלים יכול לעשות את כל ההבדל בין זקנקן דליל שבקושי צומח לרעמת שיער אדירה שתענוג להסתכל עליה.

כדי לגדל זקן ברמה הכי גבוהה, אתם חייבים לספק לגוף שלכם את הויטמינים והמינרלים האיכותיים ביותר.

אתם חייבים להבין ששיער הפנים הגברי צומח הודות להורמונים הגבריים בגוף: כל פגיעה בריכוז ובתפקוד שלהם תפגע בסמל הגבריות השעיר שמעטר את פניכם. כדי לאפשר ייצור תקין של הטסטוסטרון וה-DHT, אתם חייבים לצרוך ויטמינים מסיסי שומן (A, E, D, K2).

פצצות הבריאות האלה יבטיחו שהזיפים שלכם יגדלו כמו שצריך. בנוסף לכך, צריך לצרוך ביוטין וויטמינים אחרים מקבוצת B שיביאו לצמיחה מואצת של שיער הפנים.

עוד חומרים החיוניים לצמיחה טובה של הזקן ולאיזון הורמונלי תקין בגוף הם אבץ, בור, מגנזיום, סלניום, וסידן. הם לוקחים חלק מרכזי במאות תהליכים חשובים החיוניים לבריאות הגוף. תתדלקו את גופכם בכל חומרי ההזנה הנדרשים לזקנכם.

הדרך היעילה והנוחה ביותר למנוע מחסור ברכיבים התזונתיים החשובים האלה היא לצרוך תוסף תזונה שיעניק לכם את כל מה שנדרש לתפקוד תקין של גופכם.

עם זאת כשאתם קונים מולטי ויטמין, אל תסתמכו בעיניים עצומות על כל ההבטחות של היצרן: השוק מוצף בתוספי תזונה גרועים שבכלל לא מועילים לזקן שלכם (שלצערי הרבה פעמים מופיעים בסקירות על מוצרי טיפוח לזקן שכדאי להשתמש בהם), אז תהיו ביקורתיים ותפעילו שיקול דעת.

אם אתם רואים תמונה מרשימה של זקן מרהיב על אריזת המוצר, זה ממש לא אומר כלום. המון מותגים רוצים להפיל בפח מזוקנים תמימים ולדחוף להם מוצר חסר תועלת שכלל לא מתאים להם. אני ממליץ להתרחק מכל "הויטמינים המיוחדים לגדילה מואצת של הזקן". למרות העלות המטורפת שלהם, מדובר בעבודה בעיניים – מדובר פשוט במולטי ויטמין רגיל ולא איכותי.

לעומת זאת, אני מעדיף להשתמש במולטי ויטמין הכי איכותי שיש לגברים: OptiMen של חברת Optimum Nutrition. למרות שהוא לא מיועד לזקן, יש בו את כל הויטמינים והמינרלים הנדרשים לשיער פנים רך, בריא וחזק.

אגב, המוצר הזה זוכה במקום הראשון כבר כמה שנים ברצף בסקרים של: "המולטי ויטמין הכי טוב לגברים".

7

סינר לזקן

של מותג Beard King
אקססורי מגניב
היוצרים של המוצר המגניב הזה הופיעו בתוכנית הריאליטי המפורסמת ”הכרישים", והצליחו להלהיב את המשקיעה לורי גריינר שהשקיעה במוצר. לורי אהבה את המוצר ואת היוצרים שלו, והחליטה לתת להם כסף להמשך פיתוח החברה שלהם.

אפשר לראות שהמוצר הייחודי ויוצא הדופן הזה רושם ביצועים יפים: מבטח באתר האינטרנט של המיזם מראה שהסינר זוכה להרבה מכירות וסוחט פרגון ומחמאות מהלקוחות שרכשו אותו. אין ספק, שהחבר’ה מאחורי האביזר יוצא הדופן הזה שיחקו אותה בגדול: מדובר בגרסה מגניבה של החלוק שכולנו לובשים בזמן הביקור במספרה.

מדהים שאף אחד לא חשב על הקונספט הפשוט והמגניב הזה לפני!

הוא לא מיועד לספרים, אלא לגברים מזוקנים שרוצים לקצץ וליישר את הזקן שלהם בלי להשאיר עקבות. זה הפיתרון המושלם למניעת שאריות לא רצויות מהפעולה החשובה והשגרתית של תחזוקת הזקן שלכם.

כל גבר מזוקן שמתגורר עם בת הזוג שלו יודע על מה מדובר: בת הזוג שלכם תמיד תמצא כמה שיערות מפוזרות בכיור ששכחתם לאסוף – גם אם נראה לכם שעשיתם עבודת ניקיון מושלמת אחרי גילוח הזיפים שלכם, החוש הנשי המחודד תמיד ימצא כמה קווצות שיער שפספסתם.

המוצר השימושי הזה ישים סוף לכל התלונות והניג’וסים של בנות המין היפה.

אם נמאס לכם להקשיב לתלונות הבלתי פוסקות של האישה (המדהימה) שלצידכם אחרי שעוד פעם  שכחתם לנקות את הכיור אחרי הגילוח, ואין לכם כוח לשמוע פעם נוספת שאתם מתנהגים כמו חזירים מטונפים, אז סינר גיזום הזקן הזה בול בשבילכם. הוא יחסוך לכם הרבה צעקות וויכוחים וימנע משברים במערכת היחסים שלכם.

8

מסרקים לזקן

מארז מסרקים של חברת KENT
מסרקים מומלצים לזקן
כן כן, מסרק לזקן הוא אביזר הכרחי לגידול זקן איכותי: אם אתם רוצים לאלף שיערות סוררות וליישר אותן, אתם חייבים להשתמש במסרק. זה אביזר חובה בסט מוצרי טיפוח לזקן של כל גבר, אז תתרגלו לרעיון הזה ותפנימו את חשיבותו.

למרות שערכת הטיפוח לזקן שהמלצתי עליה בהתחלה כוללת מסרק לזקן, כל גבר בעל זקן חייב להכיר את המותג המוביל, הוותיק והמכובד ביותר בתחום המסרקים לזקן – Kent.

המותג הזה נמצא בליגה משל עצמו והפך לאגדה בקרב מזוקנים בכל רחבי העולם בזכות האיכות הגבוהה וההקפדה על הפרטים הקטנים שמאפיינים כל מסרק לזקן שלו. תאמינו לי שהמוניטין המרשים שיצא לו מוצדק לחלוטין.

המראה החיצוני של המסרקים יכול להטעות אנשים רבים. למרות שנראה שהם עשויים מפלסטיק זול ושביר, למעשה מדובר בחומר איכותי במיוחד שמצטיין בעמידות וקשיחות יוצאת דופן המזכיר קצת שריון של צב.

כך מתוארים מסרקי החברה באתר שלה:

“כל מסרק לזקן של חברת Kent מיוצר כבר שנים רבות באמצעות תהליך מסורתי של חיתוך ועיצוב גוש שלם ומוצק של חומר המדמה שריון צב.”

סט שלושת המסרקים הזה הוא ללא ספק הטוב ביותר שניתן למצוא בשוק. הוא יענה בקלות על הצרכים והדרישות של כל מזוקן ומתאים לשפמים וזקנים באורכים שונים. אתם תקבלו שלושה מוצרי טיפוח לזקן בערכה אחת: מסרק גדול לזקנים שופעים וארוכים, מסרק בגודל בינוני לשיער פנים דק וקצר יותר, ומסרק קטן לשפם. מה עוד אפשר לבקש?

9

סבון לזקן ולפנים

של מותג Brickell
סבון מומלץ לזקן
שיער פנים בריא, רענן וזוהר תלוי בתפקוד התקין של עור הפנים. לכן, תכשיר ניקוי העור היסודי הזה הוא חלק בלתי נפרד מכל סט של מוצרי טיפוח לזקן: רעמת שיער מכובדת אף פעם לא תצמח על עור פגום וחסר חיים.

ניקוי עמוק של עור הפנים לא רק מעורר זקיקי שיער רדומים ומשפר את צמיחתם, אלא גם מסיר מהעור שאריות ומשקעים של פסולת, לכלוך ותאי עור מתים שמפריעים לזקן שתמיד חלמתם עליו לגדול כמו שצריך.

כשמדובר במוצרים לניקוי וקילוף העור, אסור להשתמש באופן אקראי בתכשיר הראשון שיהיה בהישג ידכם. כמעט כל מוצרי הטיפוח האלה מפוצצים בכימיקלים ותוספים תעשייתיים רעילים שיזיקו לזקן שלכם ויסכנו את בריאותו.

רכיבים כמו סולפטים, פארבנים, ופתלטים יפגעו בהורמונים הגבריים שהזקן שלכם זקוק להם. לכן, החומרים האלה חייבים להיות ברשימה השחורה של כל מזוקן: אתם לא רוצים שהזבל הזה יתקרב לזקן שלכם.

כמובן שיש אפשרות להכין סבון ביתי במו ידיכם מהמרכיבים הבטוחים והמועילים ביותר לזקן האהוב שלכם, אבל בגלל שמדובר בכאב ראש לא קטן והקטע של: ”עשה זאת בעצמך” לא מתאים לכל אחד, אני יכול להמליץ עליכם בלב שלם על סבון פנים מצוין של חברת Brickell.

מדובר במוצר איכותי במיוחד שאני משתמש בו באופן אישי. אתם יכולים להשתמש בו בראש שקט וללא כל חשש שהוא יפגע בשיער הפנים שלכם – חובה בכל סט של מוצרי טיפוח לזקן!

הוא מכיל הרכב מנצח של חומרים בעלי השפעה חיובית על עור ושיער הפנים כמו אלוורה אורגנית, חומצת האמינו אל- ארגינין המשפרת את זרימת הדם בגוף, חמאת אבוקדו אורגנית, ויטמין E, תמצית קפה, וכמובן החלקיקים הגבישיים הקטנים לקרצוף של העור. התכשיר הנפלא הזה אוכל בלי מלח את שאר המוצרים הנחותים בשוק.

10

מינוקסידיל

של חברת Kirkland
מינוקסידיל מומלץ
שיער פנים בריא, רענן וזוהר תלוי בתפקוד התקין של עור הפנים. לכן, תכשיר ניקוי העור היסודי הזה הוא חלק בלתי נפרד מכל סט של מוצרי טיפוח לזקן: רעמת שיער מכובדת אף פעם לא תצמח על עור פגום וחסר חיים.

אם אתם נהנים מצמיחת שיער מטורפת ומתגאים בזקן ארוך ועבה, אתם יכולים לדלג על המוצר הזה.

עם זאת, אלה מאיתנו שסובלים משיער פנים חלש, מפוזר ודליל – התכשיר הזה נועד בדיוק בשבילכם. אולי דווקא מינוקסידיל ישים סוף לכל הבעיות והצרות שלכם.

גם אם ניסיתם הכול ונראה לכם שהמצב אבוד ואף פעם לא תוכלו להשוויץ בזקן מלא, אז תתנו סיכוי לתמיסת מינוקסידיל: יש סיכוי גבוה שהיא תשים סוף לכל הקרחות והחורים בזקן שלכם.

מינוקסידיל (רוגיין) היא ללא מרשם לטיפול בהתקרחות ונשירת שיער שאושרה על ידי מנהל המזון והתרופות האמריקאי, כך שבניגוד לכל גלולות הפלא ושיקויי הקסם לצמיחה מהירה של שיער הפנים, יש לה גיבוי מדעי מלא וחותמת איכות רשמית ממקור אמין ומוסמך.

היא עובדת נהדר גם בשימוש על הזקן ויכולה להביא לתוצאות מדהימות. אז אם כבר באתם להרים ידיים על הזקן שלכם, תנסו את התכשיר הזה ותופתעו מהיעילות שלו.

אתם יכולים להתרשם מהביקורות החיוביות של עשרות אלפי גברים שממליצים בחום על השימוש במינוקסידיל לגידול זקן.

עם זאת, אם אינכם מאמינים לחוות דעת סובייקטיביות ומעדיפים להסתמך על עובדות מוצקות – אז תשמחו לדעת שנמצאו הוכחות מדעיות חד משמעיות ליעילות של המינוקסידיל בשיפור כמות השיער הצומח:

מחקר שנערך בנושא בדק את ההשפעה של תמיסת מינוקסידיל בריכוז 3% על שיער הפנים של 46 גברים במשך 16 שבועות.

החוקרים גילו שהנסיינים שהשתמשו במינוקסדיל נהנו מצמיחת שיער מוגברת הגבוהה ב-1328% משאר הגברים שהשתתפו במחקר והשתמשו בתרופת פלצבו (תרופת דמה). כן, 1328% – זאת לא טעות בהקלדה.

לחצו כאן למדריך המקיף ביותר שנכתב אי פעם על גידול זקן עם מינוקסידיל

אז אם שיער הפנים שלכם תקוע במקום ואתם לא רואים צמיחה חדשה במשך חודשים, תשתמשו בתכשיר היעיל והעוצמתי ביותר לגידול זקן: מינוקסידיל. היא עזרה להמון גברים לגדל זקן מפואר, ואין כל סיבה שהיא לא תעזור גם לכם.

במקום לבזבז את הכסף על גלולות חסרות תועלת לצמיחת שיער חזקה, עדיף שתנסו את נשק יום הדין הזה. הוא ישים סוף לייאוש ולתסכול שלכם מכל האיזורים החלקים והנקיים משיער שמכסים את פניכם.

מוצרי טיפוח לזקן: סיכום ומסקנות

אנחנו במגזין לגבר המזוקן מקווים שלמדתם הרבה דברים חדשים מהמאמר הזה, ושהוא יעזור לכם לבחור מוצרי טיפוח לזקן מהאיכות הטובה ביותר.

תנסו את המוצרים האלה ואתם רק תודו לי: הם יעזרו לכם לשמור על מראה מוקפד, מסודר ומושקע, ויעניקו לכם את כל מה שדרוש לצמיחה מהירה וטובה של שיער חזק וסמיך. טיפוח יומיומי ותחזוקה שוטפת של שיער הפנים שלכם בעזרת הכלים והתכשירים האלה יבטיחו זקן מרשים וראוי להערצה.

אלכס פלדמן
אלכס פלדמן

יזם, מזוקן, יועץ עסקי והעורך הראשי של המגזין לגבר המזוקן. שותף במספר חברות בארץ ובחו"ל ומייעץ בתחום העסקים, השיווק והמכירות.

דברו איתנו!

השאירו תגובה