האם זה אפשרי לתקן מפרצים וקרחות בזקן?

שלום לכל אחיי המזוקנים וברוכים השבים!

מדי יום אנחנו מקבלים עשרות פניות עם תגובות ושאלות לגבי איך לגדל ולטפח את הזקן בצורה הטובה ביותר. אחת השאלות הכי נפוצות שאנחנו מקבלים היא: "איך אפשר לתקן קרחות בזקן שלי?" אז החלטתי שהפעם אתן לכם קצת הכוונה על הנושא:

דבר ראשון, יכול להיות שכל מה שצריך הוא עוד קצת זמן!

קודם כל, לפעמים יש לנו נטייה לרצות לראות תוצאות מידיות, ואנחנו לא לוקחים בחשבון כמה זמן לוקח לזקן שלנו להתפתח ולגדול כמו שצריך, ואז אנחנו מצפים שדברים יקרו הרבה יותר מהר ממה שהם אמורים. אז לא, אי אפשר לגדל זקן של 9 חודשים, תוך שבוע. יודעים כמה זמן לוקח לגדל זקן של 9 חודשים? בדיוק – 9 חודשים! יש לנו תמונה בראש של איך אנחנו רוצים שהזקן שלנו יראה, ואם אנחנו לא משיגים את מה שאנחנו מדמיינים, אנחנו מתחילים להטיל ספק בתהליך.

אז אני כאן בשביל להגיד לכם שאם אתם מדמיינים בראש זקן שלוקח שנה לגדל, אבל עברו רק שבועיים ואתם מתחילים לשאול את החברים שלכם: "תגיד אחי, זה נראה שצומח לי?" אז אתם ממש לא בכיוון הנכון.

תנו לזה זמן, תפסיקו להיות בלחץ ולרוץ כל 10 דקות להסתכל במראה אם גדלה לכם שערה. תסתכלו על הזקן אולי פעם בשבועיים או חודש ותנו לזמן לעשות את שלו.

טווח הזמן האופטימלי שצריך כדי להבין מה הכיוון שאליו הזקן שלכם הולך, הוא 4 חודשים. עד אז אי אפשר לדעת אם המפרצים יישארו, יסגרו, איפה עוד יצמח שיער ואיפה לא יצמח בכלל. בהרבה מקרים קרחות בזקן נסגרות מאוד מהר כשנותנים לשיער פשוט לצמוח.

תתאמנו ותאכלו נכון

הרבה גברים לא מייחסים לזה יותר מדי חשיבות וחבל. אבל אחת הדרכים לגדל זקן איכותי ובריא היא לעשות ספורט ולאכול בריא. נשים לרגע בצד את היתרונות הבריאותיים של לעשות ספורט ולאכול בריא באופן קבוע, ונדבר נטו על הזקן: ספורט מעלה את רמות הטסטוסטרון אצל הגבר, וטסטוסטרון עוזר בהצמחה של שיער פנים. זה באמת עד כדי כך בסיסי ופשוט.

לגבי אוכל, יש מזונות מסוימים שיכולים לעזור עם הצמיחה של הזקן, ואחד מהם הוא ביוטין, שעוזר גם לפתח ציפורניים בריאות. אני לא הולך להרחיב הפעם על מה זה ביוטין, איך הוא עובד או מה בדיוק הוא עושה, אבל רק אסכם שאת הביוטין אפשר להשיג ממזונות כמו: ביצים, שקדים, גבינות, גרעיני חמניות, בטטה ופטריות.

מי שבוחר לנהל אורך חיים פעיל ובריא, יזכה גם לזקן איכותי ובריא יותר, והרבה פחות קרחות בזקן.

לסדר ולקצץ את הזקן בזמן

אז, מתי הזמן הטוב ביותר ללכת לספר ולעשות את סידור הזקן הראשון? זה דיי משתנה מגבר לגבר כי לכל אחד יש קצב צמיחה טיפה שונה. אבל בתור כלל אני משתדל שלא לקצץ או לסדר את הזקן לפחות 3-4 חודשים מרגע שהתחלתי לגדל אותו. כמו שאמרתי מקודם, זאת תקופת זמן שבה הזקן יצמח ויקבל את הצורה המלאה שלו, שממנה כבר נדע לאיזה כיוון הוא הולך לצמוח בעתיד, ומה פוטנציאל הגדילה שלו בכללי.

אז אחי המזוקנים! שמחתי לעזור לכם היום ואם יש לכם שאלות על קרחות בזקן אנחנו זמינים בפייסבוק, באינסטגרם, ובתגובות שלמטה!

מוטי הגבר
מוטי הגבר

בסדר, בסדר! אז כולם כבר הבינו מזמן שמוטי הגבר הוא שם בדוי (של מישהו גבר רצח!) מבטיחים שבקרוב נחשוף את השם האמיתי של מוטי. בנתיים נאלץ להסתפק בתמונה של בחור ג'ינג'י ומזוקן.

דברו איתנו!

השאירו תגובה