סרגל לעיצוב זקן: 7 סרגלים, תבניות וכלים לעיצוב הזקן

אז כמו שכבר אמרתי, הפופולריות של כלים לעיצוב זקן רק ממשיכה לעלות, ויש לזה סיבה מצוינת: ההייפ המטורף סביבם מוצדק לגמרי וקשה להבין איך לא חשבו על הרעיון המקורי והמועיל הזה קודם: אני מבטיח לכם שמדובר באחד מהכלים השימושיים והיעילים ביותר עבור כל גבר מזוקן.

אחד מהמוקשים הגדולים ביותר בתחזוקה השוטפת של הזקן, הוא ליישר, לסדר ולתחם אותו כמו שצריך כדי להעניק לו עיצוב אופנתי ומדוייק, וצורה מסודרת ומוגדרת שתישמר לאורך זמן.

כמובן שמדי פעם כולנו עושים טעויות בסידור הזקן ונאלצים להתמודד עם פאשלה רצינית שפוגעת במראה שלו: כל גבר מזוקן יודע על מה אני מדבר וחווה על בשרו את ההרגשה הנוראית הזאת.

אין לכם זמן לקרוא את הסקירה המלאה? הנה טבלה להשוואה מהירה:

חומר
זוויות עיצוב
גומי נגד החלקה
הבחירה שלנו
תבנית לעיצוב זקן של Aberlite
Aberlite
הציון שלנו: 9.4 מתוך 10
לבדיקת מחיר
חומר
פלסטיק שקוף
זוויות עיצוב
4
גומי נגד החלקה
כן
במקום השני
כלי לעיצוב זקן של Beardoholic
Beardoholic
הציון שלנו: 9.1 מתוך 10
לבדיקת מחיר
חומר
פלסטיק שקוף
זוויות עיצוב
4
גומי נגד החלקה
לא
התמורה הכי טובה למחיר
תבנית לעיצוב זקן Monster Son
Monster & Son
הציון שלנו: 8.8 מתוך 10
לבדיקת מחיר
חומר
פלסטיק חצי שקוף
זוויות עיצוב
5
גומי נגד החלקה
לא

למי מאיתנו זה לא קרה? שמתם לב שהרעמה המפוארת שלכם יוצאת משליטה ולכן לקחתם את קוצץ הזקן וכיסחתם את הזיפים. אתם בטוחים שהכל עבר בשלום וששיער הפנים שלכם נראה סוף הדרך, ולפתע כשאתם מתבוננים מקרוב במראה, אתם מגלים שהסיוט הגדול ביותר שלכם התממש: חרבשתם לגמרי את קו הצוואר ועיצבתם אותו בצורה לא נכונה שלא מתאימה ומחמיאה לתווי ומבנה הפנים שלכם.

עכשיו תצטרכו לחכות זמן רב עד שהשיער יצמח מחדש ותמשיכו לאכול את עצמכם על הטעות הטיפשית שעשיתם. אז איך להימנע מהמצב הלא נעים הזה?

זה משהו שחוזר על עצמו הרבה כשאתם מסדרים את הזקן שלכם בעצמכם ללא שום כלי שיכול לעזור לכם במשימה החשובה הזאת ולהקל עליה. אם תמשיכו לאלתר ולקוות לטוב, זה עלול לעלות ביוקר – תאמינו לי, אני יודע על מה אני מדבר. עד לא מזמן, אפילו לא רציתי לשמוע על תבניות לעיצוב הזקן, כי זה נראה לי כמו משהו מגוחך, מיותר וחסר תועלת. הייתי בטוח שאין בהם צורך והאמנתי שמדובר בבזבוז כסף מוחלט.

אבל אחרי שקיבלתי סרגל לעיצוב זקן במתנה מחברה שלי, נפל לי האסימון והבנתי שטעיתי בגדול! במקום לזרוק אותו לפח, החלטתי לתת לו צ'אנס ונדהמתי לגלות עד כמה הוא שימושי: תוך כמה דקות, גזמתי בצורה נקייה, ישרה ומדויקת, את קווי הצוואר, הלחיים, והשפם בפשטות ובנוחות. הכלי לעיצוב הזקן הזה חסך לי כאב ראש אדיר והתחלתי להשתמש בו באופן קבוע.

סרגלים לעיצוב הזקן הולכים ומשתכללים כל הזמן, הם בהחלט לא עומדים במקום והעיצוב שלהם משתפר עם השנים, והיום תוכלו למצוא תבניות מדהימות לעיצוב הזקן במחירים מצחיקים. למה הם כאלה זולים?

פשוט מאוד: האביזרים האלה עשויים מפלסטיק

אם לדבר בכנות, פלסטיק הוא לא החומר המועדף עליי כשמדובר בטיפוח הזקן האהוב של, בעיקר כשזה נוגע במסרקים לזקן: אני תמיד ממליץ להתרחק כמו מאש ממסרקים לזקן העשויים מפלסטיק שביר וחד פעמי.

הייצור ההמוני וההרכבה החובבנית של מסרקים מפלסטיק, מסתיימים תמיד במוצר נחות עם גימור וליטוש גרוע: הקצוות החדים והמחוספסים שלו ישרטו את הפנים היפות שלכם ויתלשו שיערות זקן בריאות.

ואם זה לא מספיק, אז מסרקים זולים כאלה יטעינו את שיער הפנים שלכם בחשמל סטטי ויהפכו את הזקן שלכם למגנט עוצמתי שימשוך פירורי אבק, אוכל ולכלוך.

אבל, כשמדובר באביזרי עיצוב לזקן, זה סיפור שונה לגמרי. למרות השנאה שלי למוצרים מפלסטיק, במקרה הזה, אין כל בעיה להשתמש בהם, וכנראה שפלסטיק הוא חומר הגלם המתאים ביותר למוצרים כאלה.

הם חייבים להיות גמישים, דקים ושקופים, כדי שתראו מה אתם עושים, ולכן פלסטיק זאת הבחירה המושלמת למטרה של האביזרים האלה.

גם ככה אתם לא הולכים להשתמש בהם כל יום, ואין צורך להכין אותם מחומר טבעי ועמיד יותר שיקפיץ את העלות שלהם בעשרות אחוזים: מדובר בכלים בסיסיים ופשוטים שלא צריכים יותר מדי כדי לבצע את עבודתם כמו שצריך.

מה זאת תבנית לעיצוב הזקן ואיך משתמשים בה?

קווים סימטריים של סרגל לעיצוב הזקן

אז בואו נבין מה זה בכלל סרגל לעיצוב זקן ואיך זה עובד? קודם כל, למרות שגברים מזוקנים רבים נוטים לחשוב שמדובר בסוג של מכונת תספורת לזקן, אבל זה בכלל לא נכון: מדובר בשבלונה שמנחה אתכם כיצד ליצור קווי מתאר ישרים וסימטריים לשיער הפנים שלכם ולגזום אותם כמו שצריך, זה הכל.

בהתאם לסגנון עיצוב הזקן שבחרתם, הכלי הזה יכול לעזור לכם לפסל וליישר אותו בצורה נכונה. גם אם אתם חושבים שאתם מומחים בגיזום הזקן שלכם ויכולים לעשות את זה בעיניים עצומות, סרגל לעיצוב זקן יעזור לכם בכל מקרה ויחסוך המון זמן, מאמץ וטעויות.

גם אם זה בכלל לא מסובך לגלח את הלחיים ולקצץ את הזקן, הרבה יותר קשה לעצב כמו שצריך את קווי הצוואר והלחיים ולתחם את קו השיער בין פאות הלחיים לאוזניים, וזה דורש לא מעט תרגול, מיומנות וריכוז.

וכאן בדיוק נכנסים לתמונה האביזרים לעיצוב הזקן. המוצרים האלה הפכו להרבה יותר מתוחכמים ומגוונים בשנים האחרונות, ויאפשרו לכם לפסל את הזקן שלכם בכל צורה שתבחרו בכלום זמן ובלי בעיות.

תמונות שמסבירות איך משתמשים בסרגל לעיצוב הזקן

אפילו כשמדובר במשהו פשוט כמו עיצוב קו הלחיים, אפשר לפסל אותו בהמון צורות: קו מעוגל, ישר או מלבני. תוכלו לבחור בין כל קווי המתאר האלה בתבנית לעיצוב הזקן, וכלים מסוימים אפילו מאפשרים ליצור תבנית עם צורת וקווי המתאר הטבעיים של שיער הפנים שלכם.

בשורה התחתונה: תבניות לעיצוב הזקן עברו כברת דרך משמעותית בשנים האחרונות וכיום, ניתן למצוא כלים נפלאים לעיצוב הזקן שיאפשרו לכם לפסל את הזקן שלכם במגוון רחב של צורות וסגנונות לגמרי בעצמכם ומבלי לצאת מהבית. ברגע שאתם לומדים איך להשתמש בסרגל לעיצוב זקן בצורה נכונה, אולי זה עדיין לא כמו לבקר אצל ספר מקצועי, אבל בהחלט מתקרב לזה.

סרגל לעיצוב הזקן: 7 הסרגלים, התבניות, והכלים לעיצוב הזקן הכי טובים בעולם

1

Aberlite

תבנית לעיצוב הזקן
הבחירה שלנו
מכל כלי עיצוב הזקן שבדקתי, המוצר הזה הוא המתקדם ביותר.
יתרונות
  • עשוי מפלסטיק קשיח, ונוח לשימוש.
  • מגיע עם כל צורות החיתוך העיקריות והנפוצות ביותר לקווי המתאר של זקנכם.
  • מוצר איכותי שנראה שהוכן בצורה מקצועית וקפדנית.
חסרונות
  • העט לשרטוט גבולות הזקן שמצורף לתבנית לא שימושי במיוחד.
  • לא סרגל לעיצוב זקן מהזולים שיש בשוק.ציון כולל: 9.5/10

הוא מאפשר לבחור בין 4 קווי מתאר שונים לגיזום קו הלחיים. תוכלו ללכת על כל אחד מהסגנונות הבאים:

  • חיתוך מעוגל עדין.
  • חיתוך מעוגל עמוק.
  • חיתוך מלבני ישר.
  • חיתוך מלבני מעוגל.

השבלונה עצמה עשויה מפלסטיק איכותי ועמיד: היא שקופה לגמרי ותוכלו לראות את הזקן שלכם מתחתיה. במרכז הסרגל יש כלי אחיזה מגומי לא מחליק, כך שתוכלו לאחוז בו בצורה טובה בעת עיצוב הזקן.

2

Beardoholic

כלי לעיצוב זקן משולב
במקום השני
מאפשר כ-9 סגנונות עיצוב שונים בכלי אחד, שקוף לגמרי (מה שמקל על העיצוב), ומגיע יחד עם עיפרון עיצוב ומספריים קטנות.
יתרונות
  • עשוי מפלסטיק מאוד איכותי.
  • עיצוב מינימליסטי מגניב.
  • כולל את כל קווי המתאר הנדרשים לעיצוב קווי הצוואר והלחיים.
חסרונות
  • מחיר גבוה מדי בשביל חתיכת פלסטיק.
  • לדעתי החלק עם המסרק מיותר לחלוטין.

הכלי לעיצוב הזקן הזה הוא גם אפשרות טובה.

מדובר במותג ידוע ומכובד בשוק של מוצרי טיפוח לזקן, ולאחרונה, הם הוציאו גם תבנית לעיצוב הזקן.

המוצר עשוי מפלסטיק איכותי ושקוף שמגיע עם חמישה קווי מתאר שונים המתאימים לעיצוב זקן ארוך וגם זקן צרפתי קצר. הוא כולל מגוון אפשרויות לעיצוב קווי הצוואר והלחיים, ומתאים אפילו ליצירת צורה מדויקת של זקן צרפתי מושלם.

3

BeardClass

סרגל לעיצוב זקן
בחירה מעולה נוספת
מדובר באחת מהחברות הראשונות שהחלו לייצר תבניות לעיצוב הזקן והסרגל לעיצוב הזקן שלהם הוא אחד מהנמכרים ביותר באינטרנט, והוא צבר המון ביקורות וחוות דעת חיוביות של אלפי לקוחות מרוצים.
יתרונות
  • אחד ממותגי תבניות עיצוב הזקן הוותיקים ביותר בשוק.
  • המוצר מגיע עם מספריים לזקן ומסרק קטן לזקן עם מחזיק מפתחות.
  • כולל את כל קווי המתאר הנדרשים ליישור שיער הפנים.
חסרונות
  • מחיר טיפה מוגזם בשביל חתיכת פלסטיק.
  • העיצוב של ראש המסרק בקצה הסרגל הוא לא משהו בכלל.

למרות שהלוגו של המותג לא נראה מרשים ומושקע במיוחד, כלי לעיצוב הזקן שלהם מספק את כל מה שצריך לסידור נקי, חלק ומדויק של קווי הצוואר והלחיים.

ולמרבה הצער – גם הוא מכיל מסרק מיותר: זאת תוספת ממש מיותרת ובאמת שאין לי מושג למה כל כך הרבה יצרנים מתעקשים לדחוף מסרק קטן לתבנית העיצוב לזקן שהם מייצרים.

4

Beard Ninja

סרגל לעיצוב זקן
לנינג'ות בלבד
סרגל לעיצוב הזקן הזה מצוייד ב-8 קצוות חיתוך שונים לקווי הצוואר והלחיים, פאות הלחיים, וזקן צרפתי, ומומלץ לקרוא את מדריך השימוש המצורף כדי ללמוד כיצד להשתמש באביזר בצורה הנכונה והיעילה ביותר.
יתרונות
  • הפלסטיק קשיח ובאיכות גבוהה.
  • עיצוב מגניב עם ידית גומי קטנה נגד החלקה לשימוש נוח.
  • יש את כל צורות העיצוב המתאימות לגיזום קווי הצוואר והלחיים ופיסול זקן צרפתי.
  • אחד מהמחירים הזולים בשוק בשביל כלי עיצוב איכותי לזקן.
חסרונות
  • היצרן לא מאפשר להחזיר את המוצר.
  • חלק מהמזוקנים שניסו את המוצר התלוננו שהוא נוקשה ולא מספיק גמיש.

בדומה לכלי העיצוב של מותג Aberlite, התבנית הזאת מצוידת בגומי קטן במרכז שעוזר להחזיק ולקבע אותה.

המותג הזה טוען שהוא הממציא המקורי של תבנית העיצוב לזקן. אבל זה לא לגמרי מדויק. נכון שהוא היה הראשון להציג סוג מסוים של אביזר עיצוב שתפס בשוק וזכה להמון גרסאות וחיקויים, אבל סרגלים לעיצוב הזקן היו קיימים הרבה לפניו.

היא עשויה מפלסטיק עמיד וקלה במיוחד לשימוש.:בעת תהליך סידור הזקן, תוכלו להצמיד אותה ללחיים בצורה יציבה מבלי שהתבנית תזוז או תישבר.

5

Cut Buddy

כלי לעיצוב זקן
הראשון מסוגו
המוצר הזה הוא כנראה כלי לעיצוב הזקן הראשון שיצא לשוק שממנו הכל התחיל. הוא אפילו הופיע בתוכנית הריאליטי המפורסמת "הכרישים" (ארה"ב), והם אפילו הצליחו להשיג השקעה מאחד המשקיעים של התכנית!
יתרונות
  • אביזר עיצוב הזקן המקורי והראשון.
  • ידית אחיזה טובה מגומי באמצע התבנית.
  • גמישות רבה שהופכת את כלי העיצוב הזה למתאים גם עבור גברים בעלי מבנה פנים מעוגל.
חסרונות
  • העט המצורף לקביעת קווי מתאר משלכם מרגיש דיי חסר תועלת.
  • המוצר הזה מאוד קטן וקומפקטי, אפילו יותר מדי קטן לטעמי.

הכלי לעיצוב הזקן הזה הרבה יותר קטן משני המוצרים הקודמים, אבל לדעתי הוא גם נראה הרבה יותר טוב והרבה יותר קומפקטי.

העיצוב המקורי והייחודי שלו רשום כפטנט רשמי של החברה, וקצה אחד של כלי העיצוב אפילו מכיל קווי אורך לגיזום מדויק במיוחד וישר כמו סרגל.

אז אם זה אביזר העיצוב המקורי, למה לא הכנסתי אותו למקום הראשון ברשימה?

קודם כל, העובדה שהוא היה הראשון לא אומרת בהכרח שהוא הטוב ביותר. המוצר הזה הרבה יותר דק משני כלי העיצוב הקודמים שסיקרתי, ולאדם הממוצע די קשה להבין איך להשתמש בכל האפשרויות שלו. אם אתם לא ספרים מיומנים, תהיה לכם עקומת למידה על שתצליחו להבין מה בכלל עושים איתו.

מדובר במוצר מעולה, עם זאת אני לא חושב שהוא הכי טוב רק בגלל שהוא היה הראשון.

6

Monster & Son

תבנית לעיצוב הזקן
התמורה הכי טובה למחיר
החברה הזאת טוענת שתבנית עיצוב הזקן שלה מגיעה בעיצוב חדשני וייחודי ששונה לגמרי מכל מה שהכרנו עד עכשיו.
יתרונות
  • מצויד במגוון אדיר של כל סוגי קווי החיתוך השונים בקצוות שלו.
  • מחיר נמוך ומשתלם במיוחד לעומת רוב המתחרים.
  • קשיח ועמיד, ובאותו הזמן גם יחסית גמיש – מעולה לבעלי פנים מעוגלות.
חסרונות
  • הצבע הכחול שלו פוגע בשקיפות של התבנית.
  • לדעתי המוצר הזה קצת גדול ומגושם מדי.
  • אני עדיין לא מבין את הקטע של המסרקים בתבניות לעיצוב זקן.

המוצר הזה די גדול והוא מגיע באורך של 15 ס"מ. הוא כולל את כל קווי החיתוך האפשריים שאפשר להעלות על הדעת.

כדי להקל עליכם, המוצר מגיע עם חוברת של "הוראות הפעלה" שמסבירה בדיוק איך להשתמש בו

7

Aberlite FlexShaper

סרגל "לביש" לעיצוב זקן
מושלם לקו הצוואר
הסרגל לעיצוב הזקן הזה הוא אחד מכלי עיצוב הזקן הגאוניים והפשוטים ביותר לשימוש שיש: הוא גם חזק במיוחד וישרת אתכם בנאמנות שנים רבות, אפילו אם תשתמשו בו לעיתים קרובות.
יתרונות
  • הסרגל לעיצוב זקן הכי טוב לסידור קו הצוואר.
  • אין צורך להחזיק את התבנית בזמן גילוח שיער הפנים.
  • פיתרון מושלם לגברים בעלי זקן ארוך במיוחד שיורד אל מעבר לקו הצוואר.
חסרונות
  • ניתן להשתמש בו רק לעיצוב קו הצוואר.
  • יחסית יקר בשביל החומרים שממנו הוא עשוי.

הסרגל לעיצוב הזקן הזה עשוי מפלסטיק איכותי ומגיע עם הברקה יוצאת דופן: רצועה אלסטית שנמתחת מסביב לראש ומאפשרת לקבע את הסרגל במקום ולמנוע ממנו לזוז ולהחליק בזמן עיצוב קו הצוואר, ככה שתוכלו להשיג תוצאה מושלמת מבלי להחזיק את הסרגל ולשמור עליו במקום עם הידיים!

הכלי לעיצוב הזקן הזה מתאים במיוחד לגברים מזוקנים שמקפידים לגזום את קו הצוואר שלהם ושומרים על קו לחיים טבעי. החדשות הרעות הן שהמוצר הזה מתאים אך ורק לסידור של איזור הצוואר.

כלים לעיצוב הזקן: סיכום ומסקנות

סידור ועיצוב של הזקן שלכם יכול היה להפוך למשימה קשה ותובענית, אם התבניות והסרגלים לעיצוב הזקן לא היו מצילות את המצב: הן יאפשרו לכם להשיג תוצאה מושלמת מבלי לצאת מהבית ולפנות לספר מקצועי.

כיום ניתן למצוא מבחר רחב של כלים לעיצוב הזקן שיתאימו לכל הדרישות והצרכים שלכם, ובמאמר הזה תמצאו רק את הכלים, התבעניות והסרגלים לעיצוב הזקן הטובים ביותר שאני יכול להמליץ עליהם.

תשלבו את כלי העיצוב האלה עם מברשת לזקן מזיפים של חזיר בר, מספריים לזקן ומכונת תספורת לזקן, ותוכלו להתגאות בזקן מרשים ובריא שאי אפשר לעמוד בו.

אלכס פלדמן
אלכס פלדמן

יזם, מזוקן, יועץ עסקי והעורך הראשי של המגזין לגבר המזוקן. שותף במספר חברות בארץ ובחו"ל ומייעץ בתחום העסקים, השיווק והמכירות.

דברו איתנו!

השאירו תגובה