עיצוב זקן צרפתי: המדריך לזקן צרפתי מושלם

זקן צרפתי: קיים מבחר אינסופי של סוגי זקנים באורכים ועיצובים שונים. לכל סגנון יש מסר, אמירה ומעריצים משלו, אז תבחרו את צורת הזקן שיושבת בול על הפנים שלכם וקולעת לטעמכם.

הזקן כבר מזמן הפך לסמל סטטוס ואייקון אופנתי של כל גבר רציני, ובעוד שרוב הגברים בוחרים ללכת על זקן מלא ושופע, הסגנון הנפוץ ביותר אחריו הוא זקן צרפתי, המוכר גם בתור זקן סנטר, זקן אבאל’ה, או זקן מעוגל.

אין כל סיבה שגם אתם לא תלכו עם עיצוב זקן צרפתי אופנתי ומתוקתק. אם אתם רוצים לעצב את שיער הפנים שלכם בסגנון הפופולרי הזה, אבל אין לכם מושג מאיפה להתחיל, דאגתי עבורכם למדריך מקיף ומפורט שילמד אתכם כל מה שצריך לדעת על זקן וגם שפם צרפתי.

אתם תבינו מה זה בכלל זקן צרפתי, לאיזה מבנה פנים הוא מתאים, אילו סגנונות של זקן צרפתי קיימים ומהם ההבדלים ביניהם, וכמובן איך לגזום ולעצב זקן צרפתי.

אז בואו נצא לדרך ונלמד איך לעצב ולטפח זקן צרפתי מושלם!

מה זה זקן צרפתי?

וולטר ווייט ופאן

ההגדרה של זקן צרפתי היא זקן קטן שצומח מהסנטר – בדיוק כמו הזקנקן שמעטר את פניו של התיש. תיזכרו בביקור האחרון שלכם בפינת הליטוף ותבינו על מה מדובר. הוא אמור לכסות את השפה העליונה והסנטר, ללא פאות הלחיים. הזקנקן המקורי של התיש אינו מכסה את איזור השפם, אבל בגרסה האנושית שלו מדובר בדרך כלל על רצועת סנטר שנפגשת עם השפם ויוצרת צורת עיגול.

למרות שיש כמה סוגים שונים של זקן צרפתי, המשותף לכולם הן לחיים מגולחות לגמרי ורצועת שיער קטנה בסנטר עם שפם.

לתמונה שמסבירה הכי טוב איך זקן צרפתי צריך להיראות, תסתכלו על התמונה של וולטר ווייט למעלה.

מאחורי הזקן שכבש את העולם מסתתרת היסטוריה ארוכה ומסקרנת במיוחד ששווה להכיר. למעשה, יש אנשים שקוראים לו: "הזקן של השטן".

השורשים של סגנון הזקן הזה חוזרים לאל "פאן" מהמיתולוגיה היוונית והרומית. הוא לא היה טיפוס נחמד במיוחד והיה מזוהה עם דמות השד בתרבויות האלה.

כשהנצרות הפכה לדת הדומיננטית באירופה ובעולם המערבי, היא לא הפגינה יותר מדי מקוריות ויצירתיות, ופשוט העתיקה את הדימויים של האלים הפגאניים. דמותו המפחידה של האל פאן נבחרה לתאר ולייצג את השטן. כך, הזקן הצרפתי הפך לסימן ההיכר של מלך האופל.

זאת כנראה גם אחת הסיבות שזקן צרפתי הפך להיות מזוהה עם כוחות אפלים ומרושעים: הוא מככב בהמון ציורים ויצירות אומנות כחלק בלתי נפרד מהמראה המקובל של השטן, והוא גם הפך לסגנון הזקן הנפוץ ביותר בקרב נבלים קולנועיים. אם אתם צופים בסרט ורואים דמות עם זקן צרפתי, ככל הנראה מדובר באיש הרע שהגיבור הראשי צריך להילחם בו.

כמה דוגמאות לנבלי-על עם זקן צרפתי:

  • וויל פארל גילם את מעצב האופנה המרושע: "מוגאטו" בקומדיה הדוגמנות המפורסמת: ”זולנדר".
  • לאונרדו דיקפריו גילם את בעל הקרקעות חסר הרחמים: "קלווין דנדי" בסרט: ”ג’אנגו חסר מעצורים".
  • אלן ריקמן שיחק את הטרוריסט: "הנס גרובר" בשובר הקופות: ”מת לחיות".
  • בריאן קרנסטון גילם את דמותו של ברון הסמים: "הייזנברג" בסדרה הפופולרית: ”שובר שורות".

כמובן, שלפעמים גם הבחורים הטובים יכולים להתגאות בזקן הצרפתי.

 כמה דוגמאות לגיבורים בסרטים עם זקן צרפתי:

  • לאונרד נימוי גילם את "מר. ספוק" האמיץ וקר הרוח בסדרת המדע הבדיוני: ”מסע בין כוכבים".
  • בנדיקט קמברבאץ’ גילם את גיבור העל: "ד"ר סטריינג’" בסרט של מארוול.
  • רוברט דאוני ג’וניור שיחק את: ”איירון מן” בסרט של מארוול.
  • כריסטיאן בייל גילם את באטמן בטרילוגיית: "האביר האפל".

אז איך זקן צרפתי נתפס בהוליווד? הדוגמאות שעברנו עליהן מראות שאם הוא לא מאפיין פסיכופטים וטרוריסטים, אז כמה גיבורי על עם אופי בעייתי וצדדים אפלים באישיות שלהם יכולים להשוויץ באחד. מחקר מדעי גם גילה שגברים עם זקן תיש נראים מרושעים יותר.

אז בואו נסכם: מה זה בכלל זקן צרפתי? מדובר ברצועת סנטר ושפם הנפגשים ויוצרים צורה מלבנית או מעוגלת. הוא עיטר את פניו של האל הפגאני פאן שזוהה עם השטן בתרבות הנוצרית. בקולנוע ניתן למצוא אותו בעיקר אצל נבלים או גיבורי על עם תסביכים שונים. וכמובן, שגם המון אבות נחמדים בגיל העמידה מתים על המראה הזה.

מתי ולמה כדאי לגדל זקן צרפתי?

גבר מזוקן מחייך עם חולצה שחורה

בניגוד לסוגי זקנים אחרים, זקן צרפתי מתאים לרוב צורות ותווי הפנים. יתרון נוסף של הסגנון הזה הוא שהרבה יותר קל לגדל אותו בהשוואה לזקן מלא וארוך.

גברים רבים שמנסים לגדל זקן מלא שיכסה את הפנים, מתוסכלים מהעובדה שצמיחת השיער באזורי הלחיים היא הרבה יותר איטית וחלשה. כדי למנוע קרחות וחורים בזקן ולא לחכות לנצח עד שרעמת שיער סמיכה ועבה תכסה בצורה אחידה את פניהם, הם מחפשים שיטות וטכניקות שונות של זירוז צמיחת הזקן.

אפשרות אחרת, היא עיצוב זקן צרפתי, אחד מסגנונות העיצוב היחידים שמאפשרים להשאיר פאות לחיים חלקות לגמרי. קצב הצמיחה של שיער הפנים באיזורי הסנטר והשפם הוא המהיר ביותר בדרך כלל, כך שגידול של זקן כזה הוא הקל והמהיר ביותר.

גידול זקן כזה הוא פיתרון מושלם לגברים בעלי קו לסת צר, וסנטרים מחודדים או כפולים. מדובר בעיצוב זקן פופולרי במיוחד בקרב גברים מבוגרים יותר שרוצים לקבל מראה פנים צעיר ומחוטב יותר. גידול זקן צרפתי עוזר להעלים סימני הזדקנות על עור הפנים שגורמים להן להיראות שמנות ומלאות יותר.

יש גם הרבה נערים וגברים צעירים שבוחרים ללכת על זקן כזה. מדובר על חבר’ה שסובלים משיער פנים דליל ומפוזר יחסית שצומח בקצב איטי, ולכן הם מתחילים מזקן סנטר ללא שפם או זקן בצורת עוגן. זאת הדרך המהירה והטובה ביותר להשיג מראה בוגר וסמכותי יותר.

השורה התחתונה: גברים רבים מעדיפים לגדל זקן כזה כי הוא נוח ופשוט במיוחד לעיצוב ולטיפוח יומיומי. הוא מתאים לכל גיל ומבנה פנים, ונראה נהדר כמעט על כל אחד.

צורות וסגנונות של זקן צרפתי

סוגים של זקן צרפתי

אם תחפשו תמונות של זקן צרפתי באינטרנט, אתם הולכים להיות מוצפים במיליוני תמונות של זקנים דומים במגוון צורות ועיצובים שונים. בטח גם תיתקלו בכמה תמונות של זקן זיפים מחוספס או זקן מלא שהסתננו בטעות פנימה. אז איך בכלל להבין איך נראה זקן צרפתי אמיתי? כדי שלא תלכו לאיבוד בים האפשרויות והגרסאות השונות, נעשה לכם סדר ונדבר חמישה סגנונות עיצוב שיכולים להיקרא "זקן צרפתי אמיתי".

ישנם 5 סוגים של זקני צרפתי:

  • זקן צרפתי מלא, זקן עגול על הסנטר שמתחבר לשפם.
  • זקן צרפתי ארוך, זקן תיש מלא עם רצועת סנטר ארוכה במיוחד.
  • זקן בצורת עוגן, גרסה מקוצרת של זקן תיש רגיל ללא החיבור בין הסנטר לשפם.
  • זקן צרפתי מוארך, שילוב בין זקן צרפתי לזקן מלא עם פאות לחיים מגולחות.
  • זקן סנטר, זקן תיש ללא שפם בכלל.

נכון שבמבט ראשוני נראה שמדובר באותה גברת בשינוי אדרת, אבל אנחנו נדון בהרחבה בכל סגנון ונבין איך לעצב ולגזום אותו ולמי הוא בדיוק מומלץ ומתאים, כך תוכלו לדעת איזו צורה הכי תחמיא לכם.

1. זקן צרפתי מלא

קניה ווסט עם זקן צרפתי מלא

עיצוב זה ידוע גם בתור: "זקן מעוגל". כשמדברים על זקן כזה, הדוגמה הראשונה שקופצת לראש זה הזקן של הראפר קניה ווסט.

מדובר בזקן עם לחיים מגולחות לגמרי המורכב מזקן סנטר המתחבר לשפם.

זקן צרפתי מלא נראה במיטבו אם תשמרו על אורך שיער פנים בין 1.5 ל-3 ס"מ. מדובר באחת מהבחירות השכיחות ביותר בעיצוב זקן קצר, והוא יושב נהדר על כולם ומתאים לכל צורות הפנים – מעוגלות, אובליות, מרובעות, בצורת לב או יהלום.

לא קשה לתחזק זקן כזה, למרות שזה דורש מיומנות מסוימת. עיצוב נכון שלו מצריך תרגול, אבל לא צריך להיות גאון גדול כדי להסתדר עם זה.

לקבלת התוצאות הטובות ביותר, מומלץ להשתמש בתבנית מיוחדת לעיצוב הזקן יחד עם מכונה לעיצוב זקן, בשביל סידור נקודתי במיוחד של הזיפים.

2. זקן צרפתי ארוך

סטיב אוסטין עם זקן צרפתי ארוך

תחפשו בגוגל תמונה של מתאבק ה-WWE הידוע: "סטיב אוסטין" ותוכלו לקבל מושג במה בדיוק מדובר.

בעיקרון, מדובר בזקן צרפתי מלא עם זקן סנטר ארוך יותר.

אתם בטח תוהים לאיזה אורך צריך להגיע החלק התחתון? כמובן, שההחלטה היא לגמרי שלכם – מדובר בשאלה של העדפה אישית. מרבית הגברים הולכים על אורך של 5-8 ס"מ, אבל יש גם כאלה שהולכים על כל הקופה ומתפרעים עם זקן ארוך במיוחד שהם מקשטים עם גומיות, טבעות וחרוזים. כל אחד והטעם שלו.

גיזום וסידור של זקן צרפתי ארוך זאת משימה שכל אחד יכול להתמודד איתה – ממש כלום עבודה שאפשר לסיים תוך כמה דקות. פשוט תגלחו לגמרי את פאות הלחיים עם מכונת תספורת או סכין גילוח ואז תספרו את השפם ואזור הסנטר באמצעות מספריים לזקן או מכונה לעיצוב הזקן ותתנו לחלק התחתון לצמוח עד לאורך הרצוי.

3. זקן בצורת עוגן

רוברט דאוני גוניור עם זקן עוגן

זה סגנון מעניין, שלמרות שהוא אינו פופולרי במיוחד, אבל בטוח יצא לכם לראות אחד. וגם, לא תמיד צריך ללכת על השגרתי והמובן מאליו, ואולי הצורה הזאת תדבר דווקא אליכם.

אם אתם מחפשים דוגמה מושלמת לזקן כזה, תחשבו על שחקן הקולנוע המפורסם רוברט דאוני ג’וניור. כולכם מכירים אותו בתור: ”איירון מן” שהפך לאחד מגיבורי הקומיקס הידועים והאהובים ביותר.

המראה של הזקן הזה משתקף היטב בשם שלו. הוא מזכיר עוגן: השפם הוא החלק העליון שאליו מחוברים החבל או השרשרת שבעזרתם קושרים את העוגן, והחלק התחתון הוא הכתר של העוגן שמכיל את "הציפורניים" שבעזרתן הוא נאחז בקרקע.

סגנון העיצוב הזה כמעט זהה לגמרי לזקן הראשון ברשימה, חוץ מהבדל עיקרי אחד: השפם לא מתחבר לרצועת השיער של הסנטר, למרות שהחלק התחתון מתארך טיפה כלפי מעלה (כדי לדמות את הצורה האופיינית של עוגן).

עיצוב זקן בצורת עוגן דורש מיומנות ודייקנות רבה לעומת סוגי זקן צרפתי אחרים שהם הרבה יותר קלים לעיצוב. צריך להיזהר שהקצוות העליונים של רצועת הסנטר לא יתחברו עם השפם, ולהקפיד על גילוח ישר וסימטרי כדי להשיג קצוות אחידים ולקבל את הצורה המבוקשת.

4. זקן צרפתי מוארך

כריסטיאן בייל עם זקן צרפתי מוארך

אם שיער הפנים בפאות הלחיים תקוע ועומד במקום, ואזורי השפם והסנטר מכוסים לגמרי בשיער, אז אפשר ליצור מראה של זקן מלא מבלי להמתין זמן רב ולקוות שהשיער יצמח בצורה אחידה בכל חלקי הפנים. הפיתרון הוא לעצב את שיער הפנים בצורה של זקן צרפתי מוארך.

אז בואו נבין קודם כל מה זה בכלל?

זה זקן צרפתי רגיל שיכול להיות מחובר או לא מחובר לשפם, אבל מכיל גם רצועות שיער צרות לאורך קווי הלסת שמאריכים את הזקן הצרפתי הרגיל (ומכאן גם השם של סגנון העיצוב הזה).

אתם מכירים את השחקן המפורסם כריסטיאן בייל? למרות שהוא מחליף את צורת הזקן שלו כמו גרביים, הסגנון הזה הוא אחד מהמועדפים עליו.

אגב, זה נראה כאילו יש לו קצת קשקשים על השפם. היינו ממליצים לו לקרוא את המדריך שלנו על איך למנוע קשקשים בזקן ולטפל בהם.

סידור ויישור זקן צרפתי מוארך הוא פשוט יחסית ודורש את אותם האביזרים הבסיסיים שהזכרנו קודם לכן (תער גילוח, מכונת גילוח, מכונה לעיצוב הזקן, וגם מספריים לזקן), ועוד תוספת אחת חשובה שאפשר להשתמש בה- תבנית מיוחדת לעיצוב הזקן שתאפשר לפסל בדיוק ובחדות את רצועות השיער בתחתית קווי הלסת.

5. זקן סנטר

גיימס האטפילד עם זקן סנטר

זה בעצם זקן צרפתי ללא שפם. ג’יימס האטפילד, הסולן של להקת: ”מטאליקה” קורע את הבמות ומלהיב את הקהל עם זקן המעוצב בסגנון הזה.

זקן סנטר כיכב באינספור סרטים בשנות ה-90 ותחילת שנות האלפיים. בהרבה מאוד סרטים, מי שהלכו עם זקן כזה היו הדמויות של הטמבלים, הבריונים, והמניאקים. אבל אל תתנו לתדמית הזאת להפחיד אתכם: אולי אתם תהיו אלו שתשפרו את המוניטין של העיצוב הזה!

זקן סנטר הוא הדומה ביותר לזקן המקורי שמופיע אצל התיש. תזכרו שלחיית החווה עם הקרניים אין בכלל שפם, ולכן יש שיגידו שרק הסגנון הזה הוא בכלל זקן צרפתי אמיתי.

עיצוב וסידור זקן סנטר הוא פשוט במיוחד: צריך לגלח לגמרי את השפם והלחיים ולתת לשיער הסנטר לצמוח עד האורך המתאים ואז ליישר אותו כל הזמן עם מספריים או מכונת תספורת חשמלית – ממש קלי קלות.

איך לגזום ולעצב זקן צרפתי?

זווית של עיצוב זקן צרפתי

סוף סוף הגענו לחלק העסיסי של המדריך הזה: אחרי שדיברנו על הרבה דברים מסביב, הגיע הזמן להגיע לתכל’ס וללמוד איך לגלח ולטפח זקן צרפתי עוצר נשימה באופן מעשי.

אז קודם כל, אני רוצה לחזור על כמה כללים בסיסיים בגילוח וסידור הזקן שכל מזוקן חייב להכיר בעל פה, לא משנה באיזה צורה ואורך הוא בוחר לעצב את הזקן שלו.

תשננו היטב את הכללים החשובים האלה:

  • קחו את הזמן כדי למנוע טעויות – אתם לא ממהרים לשום מקום.
  • תשתמשו במכשירי גילוח איכותיים ותוודאו מראש שאתם יודעים איך לתפעל אותם כמו שצריך. לא צריך ללמוד תוך כדי.
  • עדיף להשאיר שיער ארוך יותר מאשר לקצץ יותר מדי. תמיד אפשר לגזום אחר כך אם הזקן נראה ארוך ממה שתכננתם. אבל אם תורידו יותר מהרצוי, יהיה קשה הרבה יותר לתקן את זה.
  • תספרו את הזקן שלכם כשהוא יבש ונקי מתכשירי טיפוח לזקן.
  • תאפשרו לשיער הפנים שלכם להגיע לאורך המתאים לפני שתעצבו ותפסלו אותו.

אחרי שסגרנו את הפינה הזאת וחזרנו על ההנחיות החשובות ביותר לעיצוב זקן, הגיע הזמן להבין איך לגלח את שיער הפנים כדי להשיג זקן צרפתי אופנתי ומגניב.

איך לגלח זקן צרפתי בעזרת תבנית, סכין גילוח, או מכונת גילוח

הגבר המזוקן הוותיק והמנוסה יכול לסדר את הזקן הצרפתי שלו בעיניים עצומות. אבל לטובת אחינו המזוקנים שנמצאים בתחילת דרכם ואינם מיומנים עדיין בסידור הזקן שלהם, אני רוצה להסביר את כל השלבים והצעדים הנדרשים, כדי למנוע פאשלות וטעויות של מתחילים.

לפני שתעקמו את האף ותתגלגלו מצחוק כשנזכיר את השימוש בתבנית מיוחדת לעיצוב הזקן, אני רוצה להדגיש שמדובר בכלי מומלץ שיקל על החיים שלכם ויבטיח תוצאות טובות יותר.

השבלונה לקביעת קווי המתאר של הזקן הצרפתי שלכם היא המצאה מבריקה. היא תעזור לכם למצוא את הרוחב המתאים של הזקנקן שלכם, ולגלח לאורך הקצוות בצורה נקייה ומדויקת. זה יאפשר לשמור על צורה סימטרית, אחידה ואלגנטית. זה ימנע גילוח חובבני, עקום ומרושל שיפגע במראה הזקן שלכם.

אם אתם מיומנים בתפעול תער לגילוח ויש לכם יד חזקה ויציבה, תשתמשו בו לקיצוץ שיער הפנים המיותר. אם לא, אז כמובן שאפשר להשתמש בסכין הגילוח הרגילה או במכונת גילוח שיעזרו לכם לכסח את הזיפים שלכם.

התבנית לקביעת קווי המתאר של הזקן הצרפתי שלכם אינה פריט חובה, ובהחלט אפשר להסתדר בלעדיה: אפשר לגלח את הלחיים ואת קצוות הזקן הצרפתי שלכם רק באמצעות תער לגילוח ומכונת תספורת לעיצוב הזקן.

סידור זקן צרפתי באמצעות מספריים ומכונה לעיצוב זקן

מספריים לזקן בצבע שחור עם רקע שחור

לאחר שגילחתם את פאות הלחיים וקווי המתאר של הזקן הצרפתי שאתם מספרים (קו הצוואר וצדי הזקן), הגיע הזמן לעבור לשלב הבא: סידור שיער הפנים שעדיין נותר על פניכם.

המון גברים בוחרים באפשרות הקלה יותר, ומשתמשים במכונת תספורת לעיצוב הזקן. תכוונו את המכונה לאורך הרצוי (בדרך כלל 2.5-5 ס"מ) ותקצצו באמצעותה את השיער העודף, לקבלת זקנקן צרפתי מושלם.

אפשרות אחרת, שאני ממליץ עליה באופן אישי, היא לסיים את תהליך העיצוב של השפם והלחיים בעזרת מספריים מיוחדות לשפם ולזקן.

איך לטפח זקן צרפתי?

גבר עם עיצוב זקן צרפתי מדוייק

קל מאוד לתחזק זקן צרפתי: פשוט תגלחו את הלחיים כל כמה ימים, ותשמרו על האורך הרצוי של השיער בשאר חלקי הפנים על בסיס שבועי.

אולי בהתחלה, התהליך ייראה לכם הרבה יותר מסובך ממה שהוא באמת, אבל אחרי כמה שבועות של אימון ותרגול, תוכלו לעצב את הזקן הצרפתי שלכם באופן אוטומטי מבלי לאמץ את המוח יותר מדי: כמה תנועות מהירות יעזרו לכם לשמור על זקן חד וסקסי.

המון מותגים של מוצרי טיפוח לזקן ינסו לשכנע אתכם שאי אפשר לחיות בלי תכשירי הפלא שלהם, גם אם יש לכם זקן צרפתי. במציאות, זקנים קצרים (ברוב המקרים) אינם דורשים מוצרי טיפוח כמו שמן או באלם לזקן, מאחר שהסבום המופרש בעור באופן טבעי הוא יותר ממספיק כדי לעטוף את הזקן שלכם בלחות הנדרשת ולשמור עליו רך ובריא.

רק אם נתתם לזקן הצרפתי שלכם לצאת משליטה ולצמוח לאורך ולרוחב, אז כדאי להשקיע בשמנים לזקן. הם הכרחיים בעיקר לזקנים ארוכים יותר, שהשמנים ששהם מכילים באופן טבעי אינם מצליחים להזין את כל זקיקי השיער ולהגן עליהם, בגלל האורך.

אם אתם לא בטוחים האם יש צורך לשמן את הזקן שגידלתם, תסתמכו על כלל האצבע הבא: זקן צרפתי באורך 2.5-5 ס"מ לא צריך שמן לזקן. אם אורך הזקן שלכם גדול מ-5 ס"מ, אז אולי כדאי שתתחילו להשתמש בשמן לזקן. כמובן, שאין כל בעיה שתשתמשו במוצרי טיפוח גם אם יש לכם זקן קצר, וזה בטוח לא יזיק. אז למה לא? זאת החלטה שלכם, אבל חשוב שתהיו מודעים לכך שזקן קצר אינו דורש שימוש קבוע בשמני טיפוח שונים.

אולי עדיף פשוט זקן מלא וזהו?

גבר מזוקן עושה פרצופים למצלמה

אז באיזה סגנון כדאי לבחור: זקן מלא או זקן צרפתי? כמובן, שמדובר בשאלה של טעם אישי. לכל גבר יש זכות מלאה לעשות כל מה שהוא רוצה עם שיער הפנים שלו ולקבוע איך לעצב את הזקן שלו.

לא כל הגברים מסוגלים לגדל זקן מלא, ולכן זקן צרפתי הוא פיתרון מושלם עבורם. לא כולם רוצים להעמיס על עצמם רעמת שיער פרועה שמכסה את כל הפנים, ומתחברים יותר לזקן אלגנטי שהרבה יותר פשוט לגידול ולטיפוח יומיומי.

זקן צרפתי גם מתאים מאוד לאנשים עם קו לסת רחב ובולט במיוחד, והדבר האחרון שהם רוצים זה להסתיר אותו עם זקן מלא. במקום זה, הם מעדיפים ללכת על זקן קצר שיתאים יותר לצורת הפנים שלהם.

באופן אישי, אני הייתי הולך על זקן מלא (כמו שגם עשיתי), אבל אם הוא לא ממש עושה לכם את זה או שאין לכם סבלנות לגדל אחד ולדאוג לו, אז אין כל סיבה שלא תלכו על בזקן צרפתי מטופח.

סיכום ומסקנות

הגענו לשלב המסקנות. אז מה למדנו על הזקן הצרפתי?

מדובר בהימור הבטוח ביותר למתבגרים שמנסים לגדל את הזקן הראשון שלהם, בזכות זה שהוא נוח ופשוט במיוחד לטיפול ועיצוב.

הגיזום שלו אינו דורש מיומנות רבה וקשה לפשל איתו. עם זאת, לא מדובר רק בברירת מחדל לגברים צעירים שלא מוכנים לחכות זמן רב עד ששיער הפנים הדליל שלהם יכסה לגמרי גם את האיזורים עם הצמיחה האיטית ביותר: זקן צרפתי הוא פתרון מצוין גם לגברים בגיל המעבר שרוצים להסתיר את פגעי הזמן ולהשיג פנים מושכות וחטובות יותר.

סלבריטאים רבים מתהלכים עם זקן צרפתי, והם יודעים מה הם עושים. למרות שהשטן מצויר לעיתים קרובות עם זקן צרפתי, בכלל לא צריך לפחד ממנו. הזקן הצרפתי הממזרי והמגניב יעניק לכם את הלוק של: ”הילד הרע", שהרבה פעמים זה אחלה של לוק.

אז עכשיו אחרי שקראתם את המדריך הזה, אני בטוח שתוכלו לגדל ולעצב זקן צרפתי מושלם בצורה מהירה, חלקה ומושלמת!

מוטי הגבר
מוטי הגבר

בסדר, בסדר! אז כולם כבר הבינו מזמן שמוטי הגבר הוא שם בדוי (של מישהו גבר רצח!) מבטיחים שבקרוב נחשוף את השם האמיתי של מוטי. בנתיים נאלץ להסתפק בתמונה של בחור ג'ינג'י ומזוקן.

דברו איתנו!

השאירו תגובה