ווקס לשפם ואיך משתמשים בו: מדריך קצר

שלום לאחיי המזוקנים!

היום אני הולך ללמד אתכם להשתלט על השפם הפרוע באמצעות ווקס לשפם.

אז קודם כל נצטרך לשים ווקס על קצות האצבעות. אני ממליץ לקחת כמות מאוד קטנה גם אם מדובר בשפם ארוך. כמה קטנה? בגודל של חצי ציפורן או פחות. עם ווקס לשפם תמיד עדיף לשים פחות ואז להוסיף במידת הצורך, מאשר לשים יותר מדי מה שיאלץ אותנו לשטוף הכל ולהתחיל מההתחלה.

אחרי שיש לנו מספיק ווקס נפזר אותו בין 2 אצבעות – נשתמש באצבע אחת מכל יד (האצבע המצביעה) ונשפשף את הווקס בין שני האצבעות האלה. עד שהוא יתחמם טיפה ויהיה יותר קל להשתמש בו.

ברגע שהווקס הופך למעט יותר נוזלי, נכניס אותו לתוך השפם בתנועות קלות של צביטה – עם כל יד לצד אחר של השפם, ונשתדל כמה שיותר להרחיק את השפם לצדדים הרחק מכיוון הפה, מה שיקל עלינו לאכול ולשתות – דברים שנהיים קשים יותר ויותר עם כמה שהשפם יותר ארוך, סמכו עלי ?

למי שיש קצת מפרצים בחיבור של הזקן בלחיים לשפה, יכול לכוון את השפם לאזורים האלה כדי להסתיר את המפרצים ולתת לזקן מראה יותר מלא.

למי שרוצה להשקיע מעבר, יכול לקחת פן ולפזר מעט חום על השפם ותוך כדי זה להמשיך לעצב אותו. מה שפן עושה הוא לחמם את הווקס מה שעוזר לעצב אותו. לאחר מכן אפשר לפזר גם באמצעות הפן רוח קרה כדי להקשיח את הווקס ולקבע את העיצוב של השפם.

טיפים כללים: אין לשים ווקס לשפם על שפם רטוב. זה סתם יהרוס ויקשה על העבודה. אם סיימתם לשטוף הרגע את הזקן, תדאגו לייבש אותו לפני ששמים עליו ווקס, מאחר והווקס לא מתערבב טוב עם מים ותצטרכו להתחיל הכל מחדש.

בנוסף, ווקס לשפם הוא לא תכשיר לטיפוח אלא נטו לעיצוב, לכן תדאגו לא למרוח אותו על העור שמתחת לשפם מאחר ומדובר בתכשיר מאוד שמנוני שיכול לסתום את הנקבוביות שעל העור.

ואחרון חביב – באופן אישי אני לא ממליץ על להשתמש בווקס על הזקן עצמו. בשביל זה עדיף באלם לזקן מיוחד לעיצוב, פן, או שניהם.

כרגיל, מחכים לכם בתגובות, בעמוד הפייסבוק ובאינסטגרם!

מוטי הגבר
מוטי הגבר

בסדר, בסדר! אז כולם כבר הבינו מזמן שמוטי הגבר הוא שם בדוי (של מישהו גבר רצח!) מבטיחים שבקרוב נחשוף את השם האמיתי של מוטי. בנתיים נאלץ להסתפק בתמונה של בחור ג'ינג'י ומזוקן.

דברו איתנו!

השאירו תגובה