מי מפחד מגברים עם זקן?! (הכניסה לחתולים אסורה)

יש ילדים שפוחדים מגברים עם זקן

כן, זה נכון: יש ילדים שפוחדים מגברים עם שיער על הפנים, וככל שהזקן גדול יותר, ככה הם בוכים יותר.

כשרק התחלתי עם גידול זקן, הילדים של חבר שלי היו בדרך כלל בוכים כשהייתי מדבר איתם, פשוט כי הם לא היו רגילים לראות בן אדם מזוקן.

אני זוכר כשרק פגשתי בפעם הראשונה את הבן הקטן של החבר הכי טוב שלי, החזקתי אותו בידיים כשהוא היה רק בן 3 חודשים, ותוך שניה מהרגע שהוא פתח את העיניים וקלט את הזקן שעומד מולו, הוא התחיל לצרוח כמו משוגע עד שאמא שלו רצה מהר לחדר כדי להציל אותו מאימת הזקן הגדול והמפחיד.

נראה שכמה שהילדים צעירים יותר, ככה הם יותר מפחדים מזקנים. כמובן שעם הזמן הם מתרגלים למראה של גבר עם זקן, אבל לא כל היכרות ראשונה היא חוויה חיובית. מניסיון.

כלבים בדרך כלל לא אוהבים "פרוות פנים"

שמתי לב לתופעה מוזרה שכלבים שאני פוגש בטיולים בפארק או בחצר מתחילים לנבוח עליי.

נכון שכלבים אוהבים לנבוח, אבל יש כלבים שממש מתעצבנים כשמדובר בגברים עם זקן. יש כלב רוטווילר שאני רואה אותו מידי בוקר כשאני מסיע את הילדים לבית הספר, ואיך שהוא קולט אותי ממרחק של 100 מטר המניאק הקטן מתחיל לנבוח עלי כאילו הוא ראה אותי משתין על אותה גדר שהוא משתין עליה כל יום. הבעלים שלו משוכנע שזה בגלל הזקן שלי, כי בדרך כלל הכלב שלו  הוא "כלב טוב". מה זה טוב – נשך כבר 3 שכנים בשנה האחרונה…

אבל האמת היא, שהוא לא הכלב היחידי שעושה לי מבטים. הכלב של אחי עושה את אותו הדבר, ואפילו ניסה לנגוס לי בזקן בפעם הראשונה שפגשתי אותו – סיפור אמיתי.

לא רק כלבים, גם חתולים

נראה שגם חתולים חושדים בגברים עם זקן.

המבט הלא מאשר שהם נותנים בגבר מזוקן בפעם הראשונה הוא די מצחיק.

אומרים שחתולים תמיד זוממים להשמיד את האנושות ולהשתלט על העולם, ואני לא רוצה להיות הראשון ברשימת החיסול שלהם.

נכון שלא כל החתולים זהים, וחלק אפילו ידועים שהם אחלה פרטנרים לכרבול מושלם ועושים את התנועה החמודה של וו עם הרגליים שלהם כשהם צעירים. אבל לנו בתור גברים מזוקנים, זה לא יכול להיות חיובי כאשר טפרים חדים מתקרבים לזקן בצעדים איטיים וזוממים, נכון?

לקרובי משפחה תמיד יהיה מה להגיד

איך אפשר לחיות בלי הדעות של המשפחה? אם יש לכם מישה במשפחה שלא אוהב גברים זקנים, כמו אמא לדוגמא, או סבתא, סביר להניח שהם יגידו לכם את דעתם בנושא בכל פעם שתראו אותם.

"מתי אתה מתגלח?"

"אתה בחיים לא תמצא בחורה טובה עם הזקן הזה!"

"מה, חזרת בתשובה ולא אמרת לנו?"

אני המון פעמים תוהה מה הסבים שלי היו אומרים על הזקן שלי, כי אני די בטוח שאני הראשון במשפחה שגידל זקן. נראה לי שסבתא שלי הייתה מאשרת, אבל סבא לא. הוא היה רוסי מאוד קשוח, והוא אפילו היה זה שלימד אותי איך להתגלח.

אז אם יש לכם קרוב משפחה או חבר שלא מעריץ גדול של זקנים, תיהיו מוכנים לכמה תגובות שליליות, כי הם לעולם לא יחסכו אותם מכם. אבל בינינו? למי אכפת. בימינו כל אחד חושב שרק הוא יודע איך חיים נכון, ואף אחד לא יודע מה הכי טוב בשבילנו יותר מאיתנו!

מוטי הגבר
מוטי הגבר

בסדר, בסדר! אז כולם כבר הבינו מזמן שמוטי הגבר הוא שם בדוי (של מישהו גבר רצח!) מבטיחים שבקרוב נחשוף את השם האמיתי של מוטי. בנתיים נאלץ להסתפק בתמונה של בחור ג'ינג'י ומזוקן.

דברו איתנו!

השאירו תגובה