גם החברים (בלי הזקן) שלכם עושים את 4 הדברים האלה?

כשהזקן משתלט על העולם והפופולריות שלו שוברת שיאים, מעניין לדעת איך הגברים בעלי הפנים החלקות מגיבים לטרנד החדש? איך הם מתייחסים לחברים המזוקנים שלהם ואיך הם מגיבים לפלא השעיר שמכסה את פרצופם?

אל תצפו שהם ימחאו לכם כפיים ויפזרו מחמאות, אבל תאמינו לי שזה בכלל לא קל עבורם שפתאום אתם נמצאים במרכז העניינים, גונבים את כל תשומת הלב, וזוכים למבטים מלאי התפעלות והערצה. מתחת לכל העקיצות, הירידות, והבדיחות הלא מצחיקות, מסתתרים לא מעט קנאה ותסכול.

עמוק עמוק בלב, גם הם היו חולמים על זקן מפואר! אז בואו ננתח את ההתנהגות של החברים חסרי שיער הפנים שלנו ונבין כיצד הם מתמודדים עם התוספת החדשה והנוצצת שצמחה על פנינו.

הם צוחקים על הזקן שלכם, אבל זה נובע מקנאה

רוב החברים חסרי הזקן שלי מעריכים את רעמת השיער הענקית שגידלתי, וכמה אפילו מתפעלים ממנה. אבל לצד אלה שזורמים עם הסגנון והמראה החדש שלי, יש כמה חוכמולוגים שלא מרוצים מהחבר השעיר שלי, וזורקים פעם בכמה זמן הערות מטופשות וחצופות. הם מזכירים לי מדי פעם שהגיע הזמן להתגלח למקרה ששכחתי ולועגים לנכס השעיר שגידלתי.

בדרך כלל, ההתחכמויות שלהם בכלל לא מזיזות לי, אבל לעיתים נדירות הם יכולים לעבור את הגבול ולהוציא אותי מהכלים. עם זאת, לא צריך להתעצבן ולקחת ללב, תתייחסו בהומור לכל מה שהם זורקים ותשימו קצוץ על כולם.

הם יקראו לכם עצלן ומעופף, יגידו שהחלטתם לחסוך על סכין גילוח, וישאלו אם הזיפים לא דוקרים אתכם או נכנסים לפה. מדי פעם הם יתעניינו אם זה מגניב להיראות כמו איש מערות ויטענו שבדרך לעבודה הם נתקלו בהומלס שנראה בול כמוכם. במקרה הגרוע, הם יזהירו שיכולים להוריד אתכם מטיסה כי אתם נראים חשודים.

בהתחלה זה הטריף אותי, אבל עם הזמן התרגלתי והפסקתי לקחת את זה באופן אישי. כולנו מבינים שהם לא יודעים על מה הם מדברים. כל גבר שמגדל זקן יודע שזה דורש המון זמן, השקעה ומאמץ. קל הרבה יותר לכסח את הזיפים כל בוקר מאשר לשמן, לסרק ולגזום את הזקן. לא צריך אפילו לשים לב לשטויות שלהם.

אבל האם חשבתם לרגע למה חבר מסוים פיתח אובססיה לזקן שלכם ולא מפסיק לתקוף אותו? אז יש לזה הסבר פשוט: עמוק בתוך הלב הוא מת מקנאה. הוא גם היה רוצה להתגאות בזקן מרשים, אבל אין לו אומץ להודות בזה. במקום זה, הוא בוחר להעמיד פנים עד כמה הוא שונא זקנים ולא מתחבר אליהם.

גברים מגולחים לגמרי נראים קצת מוזרים ולא שייכים

אם תתהלכו ברחוב, תראו שהזקנים מקיפים אתכם מכל עבר. וזאת לא רק הרגשה ותחושה אישית, זה מגובה היטב בעובדות: בשנת 2018, מספר בעלי הזקן עלה על מספר הגברים המגולחים.

כן, כן, קראתם נכון: רוב הגברים בוחרים לגדל זקן!

אז תבינו את המצב של החברים המגולחים שלכם ותתחשבו ברגשות שלהם. לפתע, הם מצאו את עצמם במיעוט ומרגישים חריגים ויוצאי דופן.

כשאני יוצא לפאב עם חברים, אני מביט על החבר’ה שיש להם בייבי-פייס ומבין שהם מרגישים כמו עוף מוזר ושונה בין כל אחיי המזוקנים שמתגאים בשיער פנים ארוך ועבה.

פעם, היה נדיר לפגוש זקן מלא וכל גבר שהיה מגדל אחד כזה היה נחשב להזוי ומשוגע. אבל עכשיו המצב התהפך לגמרי. מדהים לראות עד כמה הזמנים השתנו. כיום, גברים מגולחים לגמרי הם אלה שאינם משתלבים בנוף ובולטים בין כל הגברים המזוקנים שמקיפים אותם.

יש סיכוי טוב שהם פשוט מתוסכלים מחוסר היכולת שלהם לגדל זקן

זה נשמע די הגיוני. חלק מהחברים המגולחים שלכם חלמו על זקן מכובד בדיוק כמוכם, הם פשוט לא הצליחו לגדל אחד. הם ניסו מיליון פעמים אבל שיער הפנים שלהם מסרב לצמוח. אז זה לא שהם לא בקטע של זקן ולא מתחברים אליו, הם פשוט לא מסוגלים לגדל אחד.

פעם היה לי חבר טוב וקרוב, שממש נהניתי להעביר את הזמן איתו. פתאום כשגידלתי זקן, זה הרגיש כאילו שהחליפו את הבן אדם. הוא התחיל לקטול את רעמת השיער האהובה שלי מהרגע הראשון. הוא לא פספס הזדמנות לרדת על הזקן שלי, אמר שאני הטיפוס האחרון שמתאים לו זקן, המליץ לי להיפטר מגוש השיער המטונף והמביך, טען שאני נראה כמו קבצן רחוב, וצעק שהוא מוכן לשלם לי כדי שאתגלח. ממש ירד מהפסים.

כמובן שנמאס לי מהחפירות שלו והפסקתי להיפגש איתו לעיתים קרובות, אבל פעם אחת, נתקלנו לגמרי במקרה אחד בשני וניסיתי להבין איזה ג’וק נכנס לו לראש. הוא הודה בחוסר רצון שלפני כמה שנים הוא ניסה לגדל זקן בעצמו, אבל פשוט לא הצליח. הוא המתין המון זמן, ניסה אינסוף שיטות ותכשירים, אבל העסק לא התרומם. הוא נכנס לדיכאון והחליט שזקן זה בזבוז זמן. כמובן שריחמתי על הבחור המסכן. סוף סוף, ירד לי האסימון. כשהוא ראה שהצלחתי לגדל זקן רציני, זה פשוט הוציא אותו מדעתו. הוא נזכר בכישלון שלו והוציא את כל התסכול והעצבים שלו על הזקן המסכן שלי שלא היה אשם בכלום.

למדתי עוד סיבה מפתיעה למה גברים מגולחים יכולים לבקר ולשנוא את הזקן שלי.

אולי הם מעריצים את שיער הפנים שלכם הרבה יותר ממה שנדמה לכם

תיזכרו בתקופה שהשתעממתם למוות בבית הספר. בטח היה לכם מישהו בכיתה שהציק ללא כל סיבה מוצדקת לילדה מסוימת. לאף אחד לא היה מושג למה הוא נטפל דווקא אליה ומציק לה בכל הזדמנות. רק מאוחר יותר התבררה הסיבה: הילד היה דלוק עליה. הוא לא היה בריון חסר לב, אלא פשוט התאהב באותה ילדה ובחר בדרך מוזרה במיוחד להראות את זה.

לפעמים אני מתחיל לחשוד שגם אנשים מסוימים מסביבי שתוקפים ללא הפסקה את הזקן שלי פשוט מאוהבים בו ולא מוכנים להודות בזה. אחרת, איך אפשר להסביר את העובדה שהוא פשוט לא יוצא להם מהראש?

נכון שהזקן שלי הוא יצירת מופת שאי אפשר לפספס, אבל עדיין יש דברים הרבה יותר חשובים שאמורים להעסיק אותם. אז אם הם לא מפסיקים לחשוב על שיער הפנים שלי, אולי הם מעריצים את הזיפים שלי (בסתר כמובן) וחולמים שגם להם יהיו כאלה. מי יודע? יש סיכוי לא רע שזה ההסבר האמיתי להתנהגות המוזרה שלהם.

אולי החבר’ה האלה לא יכולים להרשות לעצמם לגדל זקן כי הם חייבים לשמור על מראה ייצוגי בעבודה או ששיער הפנים שלהם לא מגיע לחצי מהמימדים של הזקן המדהים שאתם נושאים? קחו את זה בחשבון ותקבלו את ההתנפלות שלהם בהבנה.

תעשו מה שבא לכם עם שיער הפנים שלכם!

תייר בניו יורק עם זקן וכובע מצחייה הפוך על רקע של בניינים

זה הגוף שלכם ואתם יכולים לעשות איתו כל מה שבא לכם. גם אם אין לכם זקן, זה לא מוריד מהגבריות שלכם, ולא אומר שאתם בני אדם פחות טובים. תכבדו את האנשים מסביבכם, ללא קשר אם יש או אין להם זקן.

נכון שיש המון בדיחות וממים ברשת שגבר בלי זקן הוא לא גבר אמיתי, אבל מדובר רק בהומור. זה בסדר להריץ דאחקות אחד על השני ולצחוק על שיער הפנים של האנשים שמקיפים אתכם, העיקר לא להגזים ולעבור את הגבול. אל תקחו את הבדיחות על חשבונכם באופן אישי.

אם החלטתם לגדל זקן, תאהבו אותו ותתגאו בו. אתם יכולים לעקוץ אנשים עם פנים מגולחות, אבל לא צריך להעליב ולפגוע. תתייחסו בהבנה גם אם הילדים המגודלים האלה יצחקו על הזקן שלכם לפעמים. אבל, אני חייב להודות שכל כך התרגלתי לרעמת השיער שלי, שאנשים בלי זקן באמת נראים לי קצת מוזרים ויוצאי דופן.

מוטי הגבר
מוטי הגבר

בסדר, בסדר! אז כולם כבר הבינו מזמן שמוטי הגבר הוא שם בדוי (של מישהו גבר רצח!) מבטיחים שבקרוב נחשוף את השם האמיתי של מוטי. בנתיים נאלץ להסתפק בתמונה של בחור ג'ינג'י ומזוקן.

דברו איתנו!

השאירו תגובה