למה יש גברים שלא משנה כמה הם ינסו, לא יצליחו לגדל זקן?

הבחירות שלנו מעצבות אותנו, וגם את הזקן

אם אתם מנהלים סגנון חיים יחסית לא מפוקח, צורכים המון מזון לא בריא, לא עושים שום פעילות גופנית, נמצאים בלחץ מתמיד עם מעט מאוד שקט נפשי, קיים סיכוי טוב שיכולת גידול הזקן שלכם תושפע מכך, וכך גם המצב הגופני הכללי שלכם.

אכילה מוגזמת של ג'אנק פוד או אוכל מעובד מלא בכימיקלים, גם לא תתרום הרבה לגידול הזקן: לא רק שזה לא בריא, זה יביא לאיכות ירודה של הזקן, ויאט את קצב הצמיחה.

כל הגורואים של התזונה, גם אלו שיש להם דעות מנוגדות, תמיד אומרים: "אתה זה מה שאתה אוכל" וזה נכון.

לכן הפתרון הכי טוב כאן הוא לבנות תפריט תזונה מאוזן ובריא שגם תוכלו לעמוד בו, כי רוב התפריטים נכשלים ממניעים פסיכולוגיים או "כי נמאס" להתמיד. בנוסף, זה מאוד מומלץ להתחיל להתאמן באופן קבוע. הגוף שלכם ירגיש הרבה יותר טוב בטווח הארוך, וכך גם הזקן שלכם. ויותר מזה:

פעילות גופנית מעלה משמעותית את הטסטוסטרון, מה שמשפיע ישירות על צמיחת הזקן.

שגרת טיפוח לא משהו = זקן לא משהו

יש גברים שבוחרים לא להשתמש במוצרי טיפוח לזקן, כל אחד מהסיבות האישיות שלו.

לפעמים זה משיקולים של תקציב, לפעמים זה כי מישהו אמר להם: "אחי כל השמנים לזקן האלה זה סתם חרטא בפיתה", חלק אומרים שגברים מזוקנים בהיסטוריה לא השתמשו בתכשירי טיפוח לזקן, אז למה שהם ישתמשו? ובכן, כאן הם טועים.

זה כבר הוכח שויקינגים וקיסרים רומאים דאגו מאוד לטפח את הזקן שלהם, וחלק אפילו היו צובעים את הזקן שלהם באופן קבוע.

לא רוצים לקנות כל מברשת לזקןמסרק לזקן או שמפו לזקן בשוק? מעולה, כי אתם גם לא צריכים! אבל לפחות תשמרו על המינימום של שמן איכותי לזקן.

מספיק עם הקיצוצים!

יש מקרים שבהם צמיחת הזקן שלנו תלויה בנו… על מה אני מדבר? אני מדבר על זה שלפעמים פשוט צריך לעזוב את הזקן שלנו בשקט ולתת לו לצמוח! בלי לרוץ למראה כל 10 דקות לראות אם צמחה שיערה, בלי להתגלח, בלי לקצץ, בלי לעצב אותו עם מכונה לעיצוב זקן, בלי: "תוריד לי קצת בצדדים" – תנו לו לגדול!

המון פעמים אני שומע גברים שאומרים שאין להם מזל והם לא מצליחים לגדל זקן, כשאני שואל אותם למה, בדרך כלל התגובה שלהם היא "אחרי כמה ימים \שבועות הוא התחיל לגרד וגם לא אהבתי את איך שהוא נראה, אז גילחתי אותו".

נו באמת… התמדה אחים שלי, התמדה!

בפועל בהרבה מהמקרים, אם הם רק היו נותנים לזה יותר זמן, הזקן היה צומח והופך להרבה יותר מלא וסבוך וגם מפסיק לגרד.

לכן כשאתם מתחילים בתהליך של גידול זקן, אל תתפתו לקצץ או לעצב אותו או בכללי להתעסק איתו לפחות בחודש – חודשיים הראשונים. זה פשוט מוקדם מידי, והזקן שלכם צריך זמן בשביל לצמוח.

ברכת או קללת הגנטיקה

הדבר האחרון שאני רוצה להתייחס אליו הוא לגנים: אנחנו יורשים תכונות מסוימות מההורים שלנו, והזקן שלנו, בין היתר, גם מושפע מזה ישירות.

אז אם לסבא שלכם וגם לסבא שלו היה שיער פנים מלא ושופע, יש סיכוי מאוד טוב שגם אתם ירשתם את זה מהם.

עם זאת, במידה ואבא שלכם ואבא שלו לא הצליחו אפילו לגדל שפם בר מצווה, יש סיכוי סביר שגם לכם יהיה קשה.

לכל מי שמשתייך לקטגוריה השניה, גם אם הגנים שלכם לא מקנים לכם זקן מלא ושופע – עדיין יש תקווה! התקווה נקראת מינוקסידיל לזקן ויש עליה מספר מדריכים מאוד מקיפים במגזין שלנו.

מאחל לכם ולזקנים שלכם המשך יום פצצה!

מוטי הגבר
מוטי הגבר

בסדר, בסדר! אז כולם כבר הבינו מזמן שמוטי הגבר הוא שם בדוי (של מישהו גבר רצח!) מבטיחים שבקרוב נחשוף את השם האמיתי של מוטי. בנתיים נאלץ להסתפק בתמונה של בחור ג'ינג'י ומזוקן.

דברו איתנו!

השאירו תגובה