סנובים גודם: 7 החלטות מזוקנות לשנת 2024

הגענו שוב לתקופה המיוחדת הזאת שיש בכל שנה שבה אנו מסתכלים אחורה על 12 החודשים שעברו ותוהים מה מצפה לנו ב-12 חודשים הבאים: האם השנה סוף סוף אקנה אופנוע? האם השנה אפתח עסק משלי? האם השנה ד"ר דרה יפסיק עם הרמזים וישחרר כבר את אלבום "Detox"?

לכל אחד יש את רשימת המטרות שלו לשנה החדשה, ואנחנו במגזין לגבר המזוקן אוהבים לשמור על אווירה רגועה ומתכווננים לעמוד במטרות שגם ניתן לשלב בצורה חלקה בפעילות היום יומית שלנו (ולהמשיך לגדל זקן אדיר תוך כדי).

אחרי המאמר הזה, חלק מכם יקבלו את זריקת המוטיבציה שהייתם צריכים עדי לנטוש אחת ולתמיד את סכין הגילוח ולתת לטבע לעשות את שלו, בזמן שקוראים אחרים, ירגישו הזדהות גדולה יותר עם קהילת עבי הזקן

לכן בין אם אתם בעלי ניסיון מזוקן או לא, אנחנו מאמינים שרשימת ההחלטות של המגזין לגבר המזוקן לשנת 2019 תהפוך את השנה הזאת למעוררת השראה עבורכם. אז יאללה בואו נתחיל:

גדלו את הזקן הראשון שלכם

ההמלצה הראשונה שלנו היא דיי ברורה: תגדלו זקן! יש דברים שהעניין של גידול זקן קצת מדאיג אותם כי הם מפחדים שאין להם צמיחה מספיק טובה, וחלק חוששים שהוא לא יראה טוב על הפנים שלהם, אבל נורא חשוב לעשות את הצעד הראשון הזה ולתת לזה צ'אנס – רק ככה תוכלו לדעת אם זה מתאים לכם או לא!

כמו שאומרים: "רומא לא נבנתה ביום אחד". אומנם הזקן שלכם יגדל משמעותית מהר יותר מאימפריה שהייתה קיימת 500 שנה, אבל הזקן הראשון שלכם לא יגרום לאנשים לבלבל ביניכם לבין זאוס בשבוע הראשון של הגידול. אבל לזקן שלכם זמן לגדול ולהתפתח ותמשיכו בתהליך הגידול ולפני שתשימו לב אתם תברישו את הסנטר המזוקן שלכם בהנאה וסיפוק שרק גברים מזוקנים זוכים לו.

גדלו זקן תאגידי

אחת התפיסות הכי מוטעות שיש לאנשים מסויימים, היא שזקנים הם מלוכלכים, פרועים וגורמים לבן אדם להיראות כמו חיה לא מרוסנת שלא מתאימה להימצא במקום העבודה, אבל זו דעה שהיא לגמרי מנותקת מהמציאות.

בשנים האחרונות כולם שמים לב שזקן במקום העבודה נהיה דבר שבשגרה, כי יותר ויותר גברים בוחרים להתגלח בתדירות יותר נמוכה. אבל זה לא אומר שצריך לוותר על היגיינה ומקצועיות.

טיפוח זקן זה חשוב: תטפחו אותו, תוודאו שהוא נקי, ולפני שתשימו לב למה שקורה, כל החבר'ה במשרד שלכם יקבלו השראה וגם יתחילו לגדל זקן – אחלה דרך להראות לבוסים את כישורי המנהיגות שלכם!

הצטרפו למועדון של חבר'ה מזוקנים

למי שחושב שמועדוני זקנים הם נורא בררנים לגבי מי הם מקבלים למועדון, או שאולי הם ישפטו אתכם על כך שהזקן שלכם לא מספיק ארוך – אתם טועים בגדול. רוב מועדוני הזקנים, מורכבים מגברים מזוקנים ואוהדי זקן חברותיים וכיפיים שסך הכל רוצים לבלות בחברת אנשים בעלי נושאי עניין ושיחה משותפים, וכל עוד אתם מחפשים אנשים ליהנות איתם ומוכנים להיפתח ולהכיר חברים חדשים, אנחנו ממליצים לכם להצטרף למועדון זקנים או לפחות לקבוצת פייסבוק של גברים מזוקנים!

ואם אין לכם מועדון של גברים מזוקנים בעיר – אין בעיה! אני בפתח של שנה חדשה עם התחלות חדשות, ואתם יכולים לאגד את קהילת המזוקנים באזור שבו אתם גרים ולפתוח מועדון זקן משלכם.

אנו כאן במגזין לגבר המזוקן מאמינים שחלק מסגנון החיים המזוקן הוא להיות מנהיג בקהילה ולאגד אנשים בעלי אינטרסים משותפים, לכן תפתחו את רשימת אנשי הקשר בטלפון ותתחילו להרים שיחות לכל החברים המזוקנים שלכם!

תאמצו שגרת טיפוח ותתמידו בה

אם 2019 זו השנה שבה סוף סוף החלטתם לגדל זקן מלא, אתם תצטרכו לפתח שגרת טיפוח על מנת לוודא שהזקן שלכם ימשיך להיראות ולהריח נהדר. כדי לוודא שהזקן שלכם תמיד במיטבו, אנחנו ממליצים על מסרק לזקן או מברשת לזקן על מנת להבטיח מראה מסודר. בנוסף, יכול להיות שתצטרכו לקצץ את השפם או ליישר את הגבול בחלק העליון של הלחי או מתחת לגרוגרת.

לבסוף, ככל שהזקן שלכם יגדל ויתארך הוא יהפוך להיות גס יותר וקשיח יותר, אבל עם כמות מדוייקת של שמן לזקן אפשר יהיה לוודא שהפנים לא יתייבשו ושהזקן ימשיך להיות רך למגע ומבריק.

תתחרו בתחרויות זקנים

לאחר חודשים ארוכים בלי גילוח ומחמאות בלתי פוסקות על הרעמה הגברית שלכם, הגיע הזמן לשלב הבא של הגבר המזוקן: להיכנס לתחרות זקנים.

להתחרות בגברים אחרים מקצוות העולם יכול לגרום להרתיע חלק מהגברים המזוקנים, בעיקר כשאותם גברים ותיקים מתחרים בתחרויות האלה עוד לפני שנולדתם והזקן שלהם כל כך גדול ומרשים שגברים מכל קצוות העולם עולים אליהם לרגל כדי ללמוד את משנת זקנם, אבל תחשבו על זה: המשמעות האמיתית של תחרויות זקנים היא הרבה מעבר לפרסום ולפרסים.

כמובן שגברים תמיד ירצו לזכות במקום ראשון, אבל אם יצא לכם לדבר עם אחד המתחרים הוותיקים בתחום אתם תבינו מאוד מהר שהם סך הכל רוצים לכנס את קהילת המזוקנים העולמית כדי לחגוג ולהנות עם אנשים בעלי תחומי עניין דומים. וכמובן לשתות המון בירה – שזה תמיד אחלה של בונוס.

גדלו זקן למשך שנה

אם אתם באמת רוצים לחוות את חווית הזקן המלאה ולהעפיל לפסגת הזקניות, המסלול האצילי ביותר הוא גידול זקן למשך שנה.

טפחו אותו כמה שתראו לנכון, אבל אם אתם מתכננים לא להתגלח שנה, קחו בחשבון שההערות והביקורת של הסביבה שלכם לא תאחר להגיע. "זקן שנתי" הוא יותר מסתם זקן ארוך, הוא מסמל את הלב והנשמה של הגברים המזוקנים בכל העולם ואת הנפש האמיתית שהקהילה שלנו דוגלת בה: עצמאות, נחישות ואינדיוידואליות.

אנשים ישאלו אתכם שאלות, ילדים יצביעו עליכם, וזרים יבקשו לגעת בו, עם זאת זוהי המשמעות של גידול זקן למשך שנה ויש לזה השלכות חיוביות ופחות חיוביות – צריך לקבל את כולם באהבה.

תעודדו חבר לגדל זקן

כמה שיותר חברים שלכם יגדלו זקן ככה אתם תוכלו להרגיש יותר את האחווה של סביבה מזוקנת, וככל שתגדילו את מעגל המזוקנים – מה טוב.

לכולנו יש חברים שמסיבה כזו או אחרת תמיד מגולחים, וכמובן שחלקם עושים את זה כי הם מסוגלים לגדל רק שפם בר מצווה, אבל אלו שלא – אלו שאתם מזהים אצלם פוטנציאל מזוקן, מידי פעם זקוקים לדחיפה קטנה על מנת לצאת לדרך המלך.

עד כאן ליום הראשון של שנת 2024 – שתהיה לכולנו שנה מדהימה, מעשירה ומלאה בהישגים, חוויות וזקנים!

אלכס פלדמן
אלכס פלדמן

יזם, מזוקן, יועץ עסקי והעורך הראשי של המגזין לגבר המזוקן. שותף במספר חברות בארץ ובחו"ל ומייעץ בתחום העסקים, השיווק והמכירות.

דברו איתנו!

השאירו תגובה