מדריך טיפוח זקן לגבר המטייל

שלום לאחי המזוקנים, אני מקווה שאני תופס אתכם ביום טוב! כמו שאתם יודעים תקופת החגים והקיץ בפתח וזה אומר שהרבה מאיתנו הולכים לטוס לחו"ל, לטייל, ולעשות חיים!

כשיוצא לי לטייל, בין אם זה בחופשה או מהעבודה, אני כמעט תמיד שוכח להביא איתי משהו: לפעמים זה כלי הגיינה, לפעמים זה כסף, ופעם אחת אפילו שכחתי את הדרכון. אם מישהו הולך לשכוח להביא איתו משהו לטיול, זה כנראה יהיה אני.

וכן, לפעמים אני גם שוכח להביא איתי מוצרי טיפוח לזקן בסיסיים, בין אם זה שמן או חמאה לזקן – אני בטוח שלא רק אני חוטא בזה ויש עוד גברים שפשוט שוכחים לקחת איתם דברים בסגנון.

היום אני רוצה לשתף אתכם במדריך קצר על איך לטפח ולשמור על הזקן שלכם כשאתם נמצאים בדרכים. אז בואו נתחיל:

גרסאות "קטנות" של מוצרי טיפוח לזקן

מכירים את זה שבחנויות של כל מיני סמפלים של מוצרים שונים? כמו למשל בקבוק שמפו קטן, מסרק קטן, שמן לזקן קטן – הכל קטן! מומלץ מאוד להשיג כמה סמפלים קטנים כאלה במקום לקחת איתנו בקבוק שמפו לזקן אחד גדול שתופס מלא מקום בתיק.

ואם אין לכם גישה לסמפלים או לדוגמיות, אז אפשר לקנות או להזמין באינטרנט סט של בקבוקים קטנים וזולים, ולהעביר לתוכם את מוצרי הטיפוח שלכם לשם הנוחות בטיול. כמובן שלא צריך להביא כל מוצר שיש לכם! מספיק שמפו קטן אחד, קונדישנר קטן אחד, שמן קטן אחד, מסרק וגם מברשת לזקן – כל זה אמור להיכנס בתוך שקית אוכל של בית ספר.

תמיד אבל תמיד תיקחו איתכם מסרק לזקן

זה מאוד אבל מאוד חשוב לקנות ולהשתמש במסרק איכותי לזקן. אם אתם שואלים אותי, כדאי אפילו כמה. לי כרגע יש קרוב ל-10 מסרקים שונים, שאם לומר את האמת בפועל אני משתמש רק ב-3 מהם. אבל ה-3 האלה הם סופר איכותיים ונוחים.

ממליץ לכם לקנות מסרק לזקן נשלף לטיולים שלכם – זה משהו שאפשר להכניס בקלות לכיס או לתיק וזה יאפשר לכם לתת סירוק טוב לזקן (וגם לשיער) במידת הצורך. ממליץ מאוד על מסרקים נשלפים של חברת KENT. תכלס? אני ממליץ על כל המסרקים של חברת KENT!

קחו גם מראת כיס

טוב סבבה, אני יודע שלא כולם יסכימו איתי על זה, אבל מראת כיס היא לא פריט טיפוח של בחורות בלבד. בשורה התחתונה, זה אחלה של פריט לקחת איתכם לדרך, כי יכול להיות מצב שבו תגיעו למקום בלי דרך לראות את ההשתקפות שלכם (וגם הסוללה בפלאפון נגמרה ואי אפשר להשתמש במצלמה הקדמית!). במצבים כאלה מראת כיס תהיה מאוד יעילה, והיא גם תופסת מעט מאוד נדל"ן בתוך התיק, אם בכלל.

מטליות לחות

אומנם לא מדובר במוצר טיפוח כשלעצמו, אבל מי שיש לו ילדים יעיד שמדובר במוצר פלא לא פחות ולא יותר!

אז נכון, אנחנו לא מדברים כאן על לנגב לכלוך מילדים כל 10 דקות, אבל המטליות הלחות יכולות להיות מאוד שימושיות לניגוב או ניקוי מהיר של הזקן אחרי האוכל, בעיקר אם זה במקום שאין ממש אפשרות לשטוף בו ידיים ואתם לא רוצים להיתקע עם שאריות או כתמים של מזון בזקן לחמשת השעות הבאות (סיפור אמיתי).

אז עד כאן הטיפים לגבר המטייל! אני מאוד מקווה שאהבתם את העצות והטיפים, ולא הולכים לסקול אותי על העניין של מראת הכיס ? מאחל לכולם יום מעולה, וחג שמח!

אנחנו תמיד מעדכנים את עמוד הפייסבוק והאינסטגרם. וכמובן שאתם תמיד יכולים לדבר איתנו בתגובות שלמטה ?

מוטי הגבר
מוטי הגבר

בסדר, בסדר! אז כולם כבר הבינו מזמן שמוטי הגבר הוא שם בדוי (של מישהו גבר רצח!) מבטיחים שבקרוב נחשוף את השם האמיתי של מוטי. בנתיים נאלץ להסתפק בתמונה של בחור ג'ינג'י ומזוקן.

דברו איתנו!

השאירו תגובה