זקן נגד אוכל: איך לאכול את מה שאנחנו אוהבים ולשרוד?

ספגטי בולונז, למה אתה עושה לי את זה?!

אני מאוד אוהב ספגטי בולונז, זו מנה די פופולרית אצלי בבית, הילדים אוהבים את זה, וגם אני ואישתי.

יש רק בעיה אחת: בדרך כלל כשאני אוכל את זה, אני מסיים את הארוחה עם כל הרוטב על הזקן שלי, כמו איזה תינוק מגודל (זה מה שאשתי אומרת).

בבית אני מרשה לעצמי להתלכלך כמה שבא לי, אבל כשאני בחוץ ומסתובב בין אנשים זה הופך להיות אתגר רציני לא להיראות כמו ג'יפה.

עם השנים פיתחתי כמה שיטות איך לאכול את המנה הזאת בלי להתלכלך, אבל זה מצריך קצת יותר זמן בלהכין את האוכל לפני שמכניסים אותו לפה.

גלידה היא הקריפטונייט של הגברים המזוקנים

אף פעם לא הצלחתי לאכול גלידה בלי להתלכלך. אפילו לפני הזקן הייתי בדרך כלל הייתי מטפטף אותה בכל מקום, או עושה בלגן באיזושהי דרך כזאת או אחרת.

מאז שגידלתי זקן, הוספתי רק עוד מכשול לאכילת הגלידה.

החלק הבעייתי הוא שהגלידה נמסה (מן הסתם) די מהר, ולכן כשאתם נהנים מהטעמים של הגלידה, אתם תמיד רצים נגד השעון לפני שהיא תימס.

ברגע שמוסיפים זקן לתהליך, צריך להיכנס לכוננות של חייל סיירת כדי לא ללכלך את הזקן. אבל בואו ניהיה כנים, אי אפשר להימנע מגלידה, לכן ההמלצה שלי זה שתמיד יהיה עליכם מגבון לח או שניים (או עשרים).

גם קפה נמצא ברשימה

אני מאוד אוהב קפה בבוקר, כמו להרבה גברים בארץ ובעולם, הקפה נותן לי את זריקת הקפאין שאני זקוק לה אחרי שאני מוציא את עצמי מהמיטה.

מאז ומעולם הייתי פותח את הבוקר עם קפה שחור חזק, אבל יש כל מיני סוגי קפה מוקצף בבתי הקפה שפשוט אי אפשר להימנע מהם!

קפה לאטה מוקצף הוא האהוב עליי, אבל מאוד קשה לשתות אותו בלי לטבול את השפם בתוכו.

אם תיקחו קפה טייק אוואי זאת כנראה תהיה האופציה הפחות מלכלכת, מאחר והם מגיעים עם מכסה שמגנים משפיכת הקפה. אבל אם אתם שותים את שלכם בבית קפה, תיהיו מוכנים עם מפיות!

פשוט תלמדו לאכול נקי

אני מאוד מאמין בזה שאנחנו לא צריכים להפסיק לאכול מאכלים שאנחנו אוהבים רק בגלל שיש לנו זקן ואין צורך להיות פאנאטים של טיפוח זקן, אבל כן חשוב להיות מודעים לעצמינו כדי למזער את כמות הלכלוך בתהליך.

לדוגמא, תחתכו את האוכל שלכם לחתיכות יותר קטנות כדי שתוכלו ללעוס אותם בנחת במקום לתת ביסים עצומים בפיצה, פסטה ומאכלים דומים.

ספגטי בולונז הוא המאכל האהוב עליי, לכן אני חותך את הספגטי לחלקים יותר קטנים, ומשתמש במזלג ובכף.

תזכרו שכאתם בבית אתם יכולים להרביץ ארוחה מבולגנת ומהנה עד כמה שבא לכם – בארמון שלכם אתם הבוס ואתם יכולים להתלכלך כמה שבא לכם! אבל יותר חשוב מזה, תיהנו מהאוכל חברים, הוא קיים בשביל שנאכל ונהנה ממנו!

מוטי הגבר
מוטי הגבר

בסדר, בסדר! אז כולם כבר הבינו מזמן שמוטי הגבר הוא שם בדוי (של מישהו גבר רצח!) מבטיחים שבקרוב נחשוף את השם האמיתי של מוטי. בנתיים נאלץ להסתפק בתמונה של בחור ג'ינג'י ומזוקן.

דברו איתנו!

השאירו תגובה